rasmuz110 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Får denne feilmeldingen når jeg prøver og laste ned LoL: Har avinstallert spillet for lenge siden men likevell kommer denne feilmeldingen. Noen ideer om hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Angående det bildet du har lagt inn: kan du selv lese det? Jeg ser bare et 'frimerke' som er umulig å lese. Du har lagt inn en thumbnali. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Forsøk Revo uninstaller. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kan ikke lese det bildet du sendte med dessverre Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Kan ikke lese det bildet du sendte med dessverre Det er ikke så vanskelig: http://bildr.no/view/UTgrUStX Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Der så jeg det, for der ble det tydelig når jeg zoomet inn. Er du sikker på at du har avinnstalert programmet? Har du skekket listen over installerte programmer også sett over om det er noen programmer fra samme urgover som fortsatt srår der, og som du ikke har fjernet? Endret 23. desember 2013 av BirgerCaC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå