NatuRal3 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hei. Jeg har nå googlet problemet mitt i en rekke timer. Jeg har ikke funnet noen andre med mitt problem og ingen løsninger som hjelper. Så til problemet: Når jeg feks sitter i chrome og ser på youtube. Starter opp mumble så muter muble alle andre lyder en seg selv. Den demper ikke lyden. Den gjør det umulig å høre lyd fra noen andre programmer. Om jeg går inn i Avspillings enheter og kjører en TEST på lyd får jeg en error som er følgende: Enheten brukes av et annet program. Lukk alle enheter som spiller av lyd til denne enheten, og prøv deretter igjen. Om jeg så lukker mumble funker det igjen. Noter: Mange får fikset et lignende problem med å velge "ikke gjør noe" i kommunikasjon på "lyd". Dette hjelper meg ingenting da den alt står på det. Noen som vet om noe jeg burde teste? Legger ut bilder av settings i mumble. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Slå av exclusive. Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Haha! Er sikker på at jeg har prøvd det 100ganger nå. Men denne gangen funket det! Men nå har problemet blitt til at jeg bare får lyd på høyere øre :S Noen fiks på dette? Takk skal du ha Chris93 Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Funker nå. Men bare med suround på g930 headsettet. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Er et kjent problem med g930 at du bare får lyd på ett øre i blant annet mumble. Løsning Endret 21. desember 2013 av Bjoolz Lenke til kommentar
NatuRal3 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Ahh! Sweet! Det løste et slitsomt problem! Takk skal du ha! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå