Gå til innhold

Next Car Game er nå Alpha (tidligere Flatout)

Anbefalte innlegg

Da er alphaen her! Med 3 baner, 2 biler, litt forskjellige deler å velge mellom samt opp til 24 biler i løpet (!!) så er dette enormt moro på sitt nåværende tidlige stadie!

Ved å kjøpe spillet får du tilgang til en kode pr. epost som lar deg så laste dette ned via steam.

Sjekke det ut da vel! :]
www.nextcargame.com

Ps: Dette er utviklerne som utviklet Flatout 1 og 2 + Ultimate Carnage (og ikke drittspillet Flatout 3), så fysikken er veldig bra! En fin miks mellom arkade og simulator.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Hvilke valg tenker du på? Nå skummet jeg bare gjennom videoen men jeg har gjort alt det jeg så han gjorde iallefall.

Trykk F1 for å se kontrollene. Tror man trykker på V for å aktivere kanonen. Om kanonen er aktivert og du velger fritt kamera kan du skyte hvor du vil.

Lenke til kommentar

Hvilke valg tenker du på? Nå skummet jeg bare gjennom videoen men jeg har gjort alt det jeg så han gjorde iallefall.

Trykk F1 for å se kontrollene. Tror man trykker på V for å aktivere kanonen. Om kanonen er aktivert og du velger fritt kamera kan du skyte hvor du vil.

I Steam så kan jeg kun kjøre de "vanlige" banene og får ikke noe tech demo valg derfra. Så jeg lastet ned den gratis tech demoen. Så det er vel der problemet ligger?

Lenke til kommentar

I steam er det bare beta av spillet, mens han i videoen spiller tech-demoen som man må installere utenom steam.

Du skal ikke bruke den gratis tech demoen, men den tech demoen du fikk link til i eposten (.zip fil)

Ah, jeg var vel litt rask med å "lese" igjennom den mail. Takk for tipset skal sjekke det ut nå.

Edit:

Fikk det til nå, takk ;)

Jeg bare elsker fysikken på dette spillet xD

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...