The Very End Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Da er alphaen her! Med 3 baner, 2 biler, litt forskjellige deler å velge mellom samt opp til 24 biler i løpet (!!) så er dette enormt moro på sitt nåværende tidlige stadie!Ved å kjøpe spillet får du tilgang til en kode pr. epost som lar deg så laste dette ned via steam.Sjekke det ut da vel! :]www.nextcargame.comPs: Dette er utviklerne som utviklet Flatout 1 og 2 + Ultimate Carnage (og ikke drittspillet Flatout 3), så fysikken er veldig bra! En fin miks mellom arkade og simulator. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 ENDELIG. Har ventet en stund på det nå Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Kjøpte spillet og er mektig imponert over tilstanden av spillet. Det går jo smertefritt med +60 fps for det meste. Tech demoen var enda mer imponerende når det kommer til alt som kan skje på skjermen på en gang, uten at fps dypper lengre ned enn 80fps (hos meg) Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Spillet går silkemykt her og, både på Steam versjonen og tech demoen. En meget gjennomført spillmotor. Gleder meg veldig til det kommer multiplayer Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Jeg har kjøpt spillet, men jeg kan får ikke opp valgene som fyren her får opp. Har lastet det ned og har det på Steam også har jeg laste ned tech demoen som jeg trodde var den han spilte i videoen jeg linket til, men han har flere valg enn meg. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvilke valg tenker du på? Nå skummet jeg bare gjennom videoen men jeg har gjort alt det jeg så han gjorde iallefall. Trykk F1 for å se kontrollene. Tror man trykker på V for å aktivere kanonen. Om kanonen er aktivert og du velger fritt kamera kan du skyte hvor du vil. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Hvilke valg tenker du på? Nå skummet jeg bare gjennom videoen men jeg har gjort alt det jeg så han gjorde iallefall. Trykk F1 for å se kontrollene. Tror man trykker på V for å aktivere kanonen. Om kanonen er aktivert og du velger fritt kamera kan du skyte hvor du vil. I Steam så kan jeg kun kjøre de "vanlige" banene og får ikke noe tech demo valg derfra. Så jeg lastet ned den gratis tech demoen. Så det er vel der problemet ligger? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 I steam er det bare beta av spillet, mens han i videoen spiller tech-demoen som man må installere utenom steam. Du skal ikke bruke den gratis tech demoen, men den tech demoen du fikk link til i eposten (.zip fil) Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) I steam er det bare beta av spillet, mens han i videoen spiller tech-demoen som man må installere utenom steam. Du skal ikke bruke den gratis tech demoen, men den tech demoen du fikk link til i eposten (.zip fil) Ah, jeg var vel litt rask med å "lese" igjennom den mail. Takk for tipset skal sjekke det ut nå. Edit: Fikk det til nå, takk Jeg bare elsker fysikken på dette spillet xD Endret 13. januar 2014 av -Léon- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå