svennand Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har 3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps 4x10/100Mbps Ethern 3CRWE554G72-ME som jeg egentlig er veldig fornøyd med. men jeg får ikke av firewall'en, jeg hater firewall'er! når jeg går inn i administrasjon på 192.168.1.1 finner jeg ikke noe plass der jeg tar firewall'en av, har prøvd så godt som mulig på securities options, men det står fremdeles firewall = on i status rapporten, noen som kan hjelpe meg? kan til og med flasha til anna software bare for å få vekk firewallen, ett stort minus til 3com at de har gjort det så vanskelig! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har 3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps 4x10/100Mbps Ethern 3CRWE554G72-ME som jeg egentlig er veldig fornøyd med. men jeg får ikke av firewall'en, jeg hater firewall'er! Du finner et valg menyen hvor du krysser av for og skru av denne. Men NAT-routere er av natur enkle brannvegger så du er pent nødt til og åpne porter og videresende disse uansett om brannveggen er på eller ei. Lenke til kommentar
svennand Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 jeg har 3com OfficeConnect Wireless Cable/DSL Gateway 802.11g 54Mbps 4x10/100Mbps Ethern 3CRWE554G72-ME som jeg egentlig er veldig fornøyd med. men jeg får ikke av firewall'en, jeg hater firewall'er! Du finner et valg menyen hvor du krysser av for og skru av denne. Men NAT-routere er av natur enkle brannvegger så du er pent nødt til og åpne porter og videresende disse uansett om brannveggen er på eller ei. er akkurat ditta valget jeg ikke har... eneste jeg kan velge er virtual host og tildele program egne porter. jeg vil ha en knapp der jeg kan velge firewall on/off! irriterende at de ikke har det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå