indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Jeg mener han legger seg rett foran Rose. Mener også det ble gitt gult, ja. Edit: ikke noe på VG Live. Jeg kan ta feil. Endret 2. januar 2014 av indahla 2 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Så vidt jeg husker, ja. Han skulle ikke hatt kort, men han vant et veldig billig frispark ved 16-meteren tidligere hvor han og Rose var like ille, Rose var bare sterkere, mye rart denne kampen fra en ellers habil dommer. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Han fikk kort 2-3 minutter etter ved neste stopp i spillet. Nevner det igjen, å bruke VG live som kilde er så håpløst som man får det. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Takk. Ja, jeg mente jeg så det. Skal aldri bruke VG som kilde igjen 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Han fikk kort 2-3 minutter etter ved neste stopp i spillet. Nevner det igjen, å bruke VG live som kilde er så håpløst som man får det. Dog merkelig at hverken vglive eller nettavisen (som imo er ganske ok) fikk det med seg. 1 Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Tottenham spiller løper inn i Januzaj, begge faller. Januzaj filmer. Ja, det synes jeg gir mye mening. Soleklar filming av denne Tottenham spilleren, spør du meg... 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Fra en vinkel ser det ut som Rose dytter Adnan med skulderen. Fra en annen ser det ut som Adnan legger seg rett foran Rose uten kontakt. Jeg heller (dessverre vil jeg faktisk påstå da jeg hater filming) mot det siste. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Ikke at det sier all verdens, men Adnan har vært Uniteds beste by a country mile denne sesongen. Godt å ha en tenåring som hever seg over elendigheten. Deilig at kontrakten er i boks. Eneste lyspunktet i en ellers beksvart sesong. 3 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 7. januar 2014 Del Skrevet 7. januar 2014 Rooney har vel strengt talt vært i hvertfall like god. Enig ellers. Adnan er magisk. 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2014 Klart, Rooney har vært solid. Jones og DDG som honourable mentions, men utover det har det vært trasige saker. Når det gjelder Adnan vs Cristiano så er jeg bekymret for at kulturen i klubben kan komme i veien for utviklingen til tenåringen. Cristiano hadde vinnere rundt seg i Neville, Giggs og Scholes. For å ikke nevne Keano som garantert ga han noen tøffe leksjoner og holdt bena hans godt plantet til jorden. Liker å tro at United skal ha deler av æren for at Ronaldo er der han er i dag, selv om det har krevd enorme individuelle treningsmengder. Noen lederskikkeleser i dagens United-tropp derimot finnes ikke. Og det er nok heller ikke særlig inspirerende å trene med folk som Young, Valencia, Anderson og Cleverley for å nevne noen. Skulle bare ønske vi kunne blitt kvitt dødkjøttet og fått inn litt friskt blod (gjerne en ledertype) som hadde gitt hele spillergruppen en løft. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 Et par Januzaj-gifs jeg kom over istad. I dobbel forstand. Helt fåkkings latterlig god. 8 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2014 Pøh, Sterling gjør det der i søvne. 3 Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 For meg beviser også Januzaj noe jeg har prøvd å påstå lenge.At hvis man har god balanse og ferdigheter med ball, så trenger man ikke allverdens fysikk slik alle maser om trengs i PL. 2 Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. januar 2014 Del Skrevet 8. januar 2014 (endret) Har ikke det vært motbevist en stund nå da? Med tanke på Mata, Oscar, Ramires, Navas, Øzil osv? Endret 8. januar 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Pøh, Sterling gjør det der i søvne. Det er jo så fantastisk komisk, man finner jo knapt en eneste fotballfan i hele verden som mener det, men her på diskusjon.no så flommer det over av LFC-fans som i hvert fall påstår det. Det er vel den samme gjengen som mener at Carew er/var like god som Zlatan. Blottet for fotballforståelse. HELT blottet. Sterling er, at best, en helt middels fotballspiller. Spillere på samme nivå som Sterling: N'Zogbia, Herrmann, Tarik Elyounoussi osv. Helt OK spillere som ikke engang folk på syre ville sammenlignet med Januzaj. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg kandinsky Skrevet 9. januar 2014 Populært innlegg Del Skrevet 9. januar 2014 Slapp av litt nå folkens. Ingen grunn til å dra inn Sterling her nå. Kos dere med gifs som jeg posta, også lar vi Raheem & co hvile litt sånn at vi slipper noen vittigheter fra daniel, allfather, knipsolini e.l. som overskygger kunstverkene i posten min. 14 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) Fra det jeg har lest så er det 1 bruker som mener Sterling er på Adnan-nivået. Ikke at det er så viktig når man vil fekte litt med fjæra. ^ ^ Edit: Enig med Niko. Endret 9. januar 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 Slapp av litt nå folkens. Ingen grunn til å dra inn Sterling her nå. Kos dere med gifs som jeg posta, også lar vi Raheem & co hvile litt sånn at vi slipper noen vittigheter fra daniel, allfather, knipsolini e.l. som overskygger kunstverkene i posten min. +1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 (endret) . Endret 1. september 2019 av Comma Chameleon 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 9. januar 2014 Del Skrevet 9. januar 2014 men her på diskusjon.no så flommer det over av LFC-fans som i hvert fall påstår det.Merkelig å se at en kommentar fra meg tolkes som "flom". Da lurer jeg på hva utrykket blir hvis to mener det samme... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå