Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eg vet du som oftest ikke spiller dum, men det er allikevel lett å gjennomskue de gangene du gjør det.

Spilte ikke dum denne gangen. Var kanskje det..

Poenget mitt var at du (tilsynelatende) mente Hargo ignorerte statistikken ang Adnan mens han jo er United-supporter. Eller det noe som glipper for meg..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hargo har ikke ignorert noenting. Men gidder ikke forklare hvert minste innlegg bare for at du i ettertid sier:

Eg bare tulla altså!

Jo. Vi i "Lag Jotun" må sette oss ned å prate om bedre strategier for å diskutere mer samla som en enhet. Denne gangen var det Lathias som hadde fått oppgaven om å legge ut denne statistikken, men jeg kom litt for sent til sist møte, så fikk ikke med meg det.

Man må møte opp i tide. Veldig viktig for å få et godt samarbeid.

Indahla vet mye om disse tingene!

Lenke til kommentar

Du er ikke tilfeldigvis han som alltid blir hakket på, indahla? Bemerkelsesverdig kjapp i forsvarsposisjon :p

Føler ikke det selv men jeg er nok av den typen som ikke ønsker å misforstå og derfor heller spør en ekstra gang for å være sikker på at jeg tolker rett.

En av de største utfordringene ved å diskutere på nett er at alt kan misforstås. Det er helt opptil mottaker hvordan han/hun tolker det som blir skrevet. De av oss som er / har vært i forhold vet at den vanligste grunnen til en krangel er misforståelser.

Så når Jotun eller Latias (i dette tilfellet) skriver en ting og jeg dessverre tolker det på en annen måte enn de mente er "krangelen i gang".

Som en god kollega av meg ofte sier: kommunikasjon er ikke for amatører :)

God jul!

Endret av indahla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...