indahla Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Eg vet du som oftest ikke spiller dum, men det er allikevel lett å gjennomskue de gangene du gjør det.Spilte ikke dum denne gangen. Var kanskje det..Poenget mitt var at du (tilsynelatende) mente Hargo ignorerte statistikken ang Adnan mens han jo er United-supporter. Eller det noe som glipper for meg..? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hargo har ikke ignorert noenting. Men gidder ikke forklare hvert minste innlegg bare for at du i ettertid sier: Eg bare tulla altså! Jo. Vi i "Lag Jotun" må sette oss ned å prate om bedre strategier for å diskutere mer samla som en enhet. Denne gangen var det Lathias som hadde fått oppgaven om å legge ut denne statistikken, men jeg kom litt for sent til sist møte, så fikk ikke med meg det. Man må møte opp i tide. Veldig viktig for å få et godt samarbeid. Indahla vet mye om disse tingene! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hargo har ikke ignorert noenting.Han hadde tydeligvis ikke fått med seg hva Latias hadde skrevet.. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 "Lag Jotun" 2 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 (endret) Hvor vanskelig skal det være da?!? Lag = United, derav "ditt".. Endret 23. desember 2013 av indahla Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Han hadde tydeligvis ikke fått med seg hva Latias hadde skrevet.. Eller så følte han at det måtte nevnes en gang til siden det blir fullstendig ignorert av noen da det ikke gagner deres diskusjon. ALT må inn med teskje. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Du er ikke tilfeldigvis han som alltid blir hakket på, indahla? Bemerkelsesverdig kjapp i forsvarsposisjon God jul for 50% av oss røde i alle fall, måtte dere i United-leiren også ha en fortreffelig jul! 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 And nyt det mens dere kan redneck 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 vanskelig å nyte jula etter den er over. Jula varer dessverre ikke helt til påske som sangen sier. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Feed the scousers, let them know it's Christmas time 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 (endret) Du er ikke tilfeldigvis han som alltid blir hakket på, indahla? Bemerkelsesverdig kjapp i forsvarsposisjon Føler ikke det selv men jeg er nok av den typen som ikke ønsker å misforstå og derfor heller spør en ekstra gang for å være sikker på at jeg tolker rett.En av de største utfordringene ved å diskutere på nett er at alt kan misforstås. Det er helt opptil mottaker hvordan han/hun tolker det som blir skrevet. De av oss som er / har vært i forhold vet at den vanligste grunnen til en krangel er misforståelser. Så når Jotun eller Latias (i dette tilfellet) skriver en ting og jeg dessverre tolker det på en annen måte enn de mente er "krangelen i gang". Som en god kollega av meg ofte sier: kommunikasjon er ikke for amatører God jul! Endret 24. desember 2013 av indahla 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Man må møte opp i tide. Veldig viktig for å få et godt samarbeid. Jepp, det var for dårlig av meg. Umulig å vinne noen diskusjoner her inne, dersom vi ikke står samlet. Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Januzaj becomes the 4th most booked player in Premier League history for diving after todays (3) behind Young (4), Bale (4), Bentley (5) Han må slutte å henge sammen med Young, men ellers for en talent han er. 2 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2014 Den i går var strengt tatt ikke filming. 3 Lenke til kommentar
fox Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) Den i går var strengt tatt ikke filming. Har ikke sett situasjonen selv, det er hentet fra nett som du ser. Kan du være så snill og legge ut et klipp av "filmingen" NEvermind, fant selv. http://www.youtube.com/watch?v=Paj5T5rVcyY - Ved 2:03. Jeg synes at det var filming, men ikke lett å vurdere. Ser ut som at han faller før det ble kontakt. Endret 2. januar 2014 av Fox 1 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Han blir meid ned og du kaller det filming? 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Elendig vinkel mtp Welbz og Chiriches står i veien. 2 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Det har gått sport i å være idiot på dette forumet og rope filming i øst og fordømte vest for tiden. Patetisk. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 Januzaj becomes the 4th most booked player in Premier League history for diving after todays (3) behind Young (4), Bale (4), Bentley (5) Fikk han gult for denne "filmingen" da? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå