Jotun Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det er forskjell på å hoppe unna slik Messi og Ronaldo gjør, og å hoppe unna slik Januzaj gjorde. Du hopper ikke opp og stuper slik for å unngå en takling, men man kan gjerne tro det. Trenger litt mere detaljert forklaring på forskjellen. For eg skjønte ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det var ikke det spørsmålet var, Emil Mye av grunnen til at bryr deg står i gås. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det er forskjell på å hoppe unna slik Messi og Ronaldo gjør, og å hoppe unna slik Januzaj gjorde. Du hopper ikke opp og stuper slik for å unngå en takling, men man kan gjerne tro det. My point exactly! Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Det Januzaj gjorde var feil. Interessant at så mange forsvarer det han gjorde bare fordi de digger han. Det finnes ingen unnskyldning som helst, og det er som noen sier over her forskjell på å "komme seg unna" og å hoppe og fly teatralsk slik Januzaj gjorde. 3 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg tror ikke han er undervurdert hos resten. Ikke overvurdert hos oss heller. Jeg tror de fleste har fått med seg at verdens største talent om dagen spiller i United. "Resten" vil bare ikke anerkjenne det, selv om de vet det godt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ser bare ikke helt at det ikke er nøyaktig det samme både Messi og Ronaldo gjør? Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ronaldo gjør muligens akkurat det samme, men Messi kan vel ikke beskyldes for å falle teatralsk? Han faller naturlig fordi han blir sparka ned. 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Ser bare ikke helt at det ikke er nøyaktig det samme både Messi og Ronaldo gjør?Men du er enig i at det Adnan gjør ikke hører hjemme på en fotballbane? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Nå ja. verdens største talent, greit å ha tiltro til egne spillere, men litt gangsyn kan man ha etter en halv sesong 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis du ikke har fått med deg min holdning til filming får du følge med neste gang Men filming, hater det. Eller, hater at dommerne ikke kan klare å finne en løsning som stopper filming, og som ikke minst stopper behovet for filming. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Nevn gjerne et større talent. Ser dessuten ikke hvordan det er relevant at han bare har spilt en halv sesong. Endret 22. desember 2013 av jonastra Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis du ikke har fått med deg min holdning til filming får du følge med neste gang Men filming, hater det. Eller, hater at dommerne ikke kan klare å finne en løsning som stopper filming, og som ikke minst stopper behovet for filming. Sikkert, ble bare litt usikker hva du mente om Adnan-episoden Godt å høre et klart standpunkt både mot egne og andre spillere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Verdens største talent blir å ta litt i. Neymar, Isco og Götze er tross alt fortsatt i den kategorien, spør du meg, og de er vel så gode (eller var, om man ser på hvor de var når de var 18 år gamle). Men Adnan kommer til å være med i diskusjonen om Ballon d'Or med en gang Messi/Ronaldo-hegemoniet er over, det er helt sikkert. Han har allerede spilt over dobbelt så mange kamper som jeg forventet at han skulle få denne sesongen, og prestert mer enn dobbelt så bra. Helt klart det største talentet i PL, og muligens også topp 5 i verden. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Dette blir selvsagt en høyst subjektiv diskusjon, men Isco spilte i Malaga mot dårligere motstand enn United møter hver uke nå. Neymar spilte i Santos i brasiliansk liga, som er milevis unna PL, og han er etter mitt syn ganske overvurdert. Götze er god, men han er ikke Januzaj-god. Spillerne som blir nevnt er dessuten 2-3 år eldre enn Januzaj, og jeg ville ikke byttet Januzaj mot noen av de i dag. Man må huske på at Januzaj har vært blant de bedre på banen for United i kanskje 80% av kampene han har spilt. Det er ikke mange 18-åringer som kan skilte med en så god statistikk. Argumentet om at han bare har en halv sesong bak seg bortfaller i mine øyne, da han allerede har vist at han har alt som kreves på dette nivået inne. Han kan bare bli bedre enn det han har vært til nå. Jeg sliter med å komme på et større talent i hele verden. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Vil også komme med et innspill: Adnan er fortsatt awesome. Og for hver gang en motstander må ty til ulovlige midler for å stoppe ham så blir Adnan bare enda mer awesome. Gårsdagens hendelse var nok bare en refleks pga alle de gangene han har blitt truffet. Var sikkert bare et enkelttilfelle. Endret 22. desember 2013 av RollsReus Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Veeel... Akkurat enkelttilfellet er det vel litt for seint å hevde? Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Nevn gjerne et større talent. Ser dessuten ikke hvordan det er relevant at han bare har spilt en halv sesong. varane Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Får vel heller håpe på at det er en "barnesykdom", og at han vokser det av seg. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Mulig. Men vanskelig å sammenligne så vidt forskjellige posisjoner. Selv liker jeg angrepsspillere bedre, og da er det vanskelig å gi tittelen til en stopper. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå