ahpadt Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ser ikke for meg at de selger Kagawa basert på pre-season? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ser ikke for meg at de selger Kagawa basert på pre-season? 10'er rollen blir å gå på rotasjon mellom han og Mata, tviler på at vi selger Kagawa selv. Januzaj er ingen tier, og er også for ung til å være rotasjonsspiller med Mata. Kagawa fortjener å ha en god karriere hos oss, han har visst glimt til storhet når han får spille der han er best. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ja hva er planen for Januzaj egentlig? Vi har jo ikke overdrevent mye kamper denne sesongen. Ville ikke egentlig et utlån være det beste for alle parter? Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 (endret) Ser ikke for meg at de selger Kagawa basert på pre-season? 10'er rollen blir å gå på rotasjon mellom han og Mata, tviler på at vi selger Kagawa selv. Januzaj er ingen tier, og er også for ung til å være rotasjonsspiller med Mata. Kagawa fortjener å ha en god karriere hos oss, han har visst glimt til storhet når han får spille der han er best. Hva legger du i at Januzaj ikke er noen 10'er? Er jo der han ønsker å spille og spilte der for reservelaget. Endret 3. august 2014 av G27 Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ser ikke for meg at de selger Kagawa basert på pre-season? 10'er rollen blir å gå på rotasjon mellom han og Mata, tviler på at vi selger Kagawa selv. Januzaj er ingen tier, og er også for ung til å være rotasjonsspiller med Mata. Kagawa fortjener å ha en god karriere hos oss, han har visst glimt til storhet når han får spille der han er best. Hva legger du i at Januzaj ikke er noen 10'er? Er jo der han ønsker å spille og spilte der for reservelaget. Jeg anser Januzaj som en kantspiller. Og han er bak i køen når man kan bruke Mata > Kagawa > Rooney før Januzaj i den rollen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Jeg anser Januzaj som en kantspiller. Og han er bak i køen når man kan bruke Mata > Kagawa > Rooney før Januzaj i den rollen. Det er nettopp det. Han er bak Mata og Kagawa. Selges Kagawa kan Januzaj være backup. I tillegg til at vi har Rooney og Herrera som også er god i 10'er rollen. Vi har for mange 10'ere. Januzaj passer ikke inn noe annet sted i 3-5-2. Spent på å se om han blir bred spiss. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Nå er det ikke sikkert at vi blir spillende 3-4-1-2 gjennom hele sesongen da. Det kan fort bli rotasjon på den og en 4-3-3/4-2-3-1. Det er vanskelig å si hvor Januzaj skal få plass i vår nye formasjon. Jeg anser han også som en kantspiller framfor en 10'er. "Alle" spillere vil jo spille i 10'ern, selv om de passer bedre i andre rolle. Januzaj er mye mer direkte og villig til å utfordre og gå på egenhånd, derfor passer han bedre som individuell kantspiller, enn som den sentrale playmakeren. Om vi kommer til spille uten offensive kanter gjennom hele sesongen, så hadde det jo vært bedre for ham selv å lånes ut til en annen PL-klubb, om ingen andre spillere forsvinner først. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 3. august 2014 Del Skrevet 3. august 2014 Ser ikke for meg at de selger Kagawa basert på pre-season? 10'er rollen blir å gå på rotasjon mellom han og Mata, tviler på at vi selger Kagawa selv. Januzaj er ingen tier, og er også for ung til å være rotasjonsspiller med Mata. Kagawa fortjener å ha en god karriere hos oss, han har visst glimt til storhet når han får spille der han er best. Hva legger du i at Januzaj ikke er noen 10'er? Er jo der han ønsker å spille og spilte der for reservelaget. Jeg anser Januzaj som en kantspiller. Og han er bak i køen når man kan bruke Mata > Kagawa > Rooney før Januzaj i den rollen. Januzaj er definitivt en 10'er. Tror han får en del sjanser i både 10'er og som spiss i år. Kanskje tilogmed sentral midt. Utlån bør selvfølgelig være uaktuelt. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Januzaj er veik og besitter vel stort sett bare kvaliteter fremover i banen. Har vanskelig for å tro at han vil passe som sentral midtbanespiller, men utelukker ingenting. Det samme går for vingback posisjonen. Han har definitivt kvalitetene offensivt på kanten, men hvordan vil han fungere defensivt? Det viktigste er at Januzaj blir involvert mye i løpet av sesongen. Kan bli ufattelig god, men da må han få spilletid. Jeg håper bare han takler posisjonene han blir prøvd i. Vi kan ikke "ødelegge" et så stort talent fordi vi skal omskolere han overalt. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Januzai er en god spiller, men å sammenligne han med spillere som har fått utviklet seg i et par sesonger når han selv har vært her en sesong er bare tull. Gi han minst en til på ræven før man tilber han som en Gud. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 En stor del av meg håper vi leier ut Janzuaj. Jeg kan ikke se at vi kommer til å bruke ham som ving eller spiss. Ei heller som 10'er i mellomrommet. Jeg synes uansett Kagawa bør være lysår før Janzuaj i den rollen. Janzuaj hadde hatt godt av et år i en klubb hvor han fikk spille hver uke uten enorme forventinger. I United hadde han hele klubben på sine skuldre deler av fjorårssesongen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Hvem har sammenlignet han med noen andre spillere nå da? Ingen sier han er bedre i 10'er rollen enn Kagawa og Mata f.eks. Men han er et så stort talent at det vil bli for dumt å ikke satse på han. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Han er så mye bedre en Sterling, like god som Ronaldo etc (i Liverpool tråden og i Januzai tråden). 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 AllFather vil bare påpeke at noen har uttalt at han er et større talent enn Sterling (ergo sum: Sterling suger og Janusaj er ikke bare bedre enn han, men best i hele verden) Og da skal selvsagt alle united supportere få påpekt at de selv også står for denne meningen. 7 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 4. august 2014 Del Skrevet 4. august 2014 Han passer ikke inn i en 5-3-2 formasjon. Det er bedre å låne ham ut for spilletid og utvikling, enn å misbruke ham som DML eller LWB. Spiss blir han neppe brukt som. 10er - bak Mata og Kagawa i køen = lite spilletid. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 (endret) Januzaj med hat-trick og Shaw med to assists for U21 i kveld. Angrer på at jeg ikke så den istedenfor Hull-WHU! http://www.united.no/nyhetsarkiv/januzaj-og-shaw-med-u21-laget/ Endret 15. september 2014 av Espp Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Han er altfor god for U21-kamper Men fint at han fikk spille. Han trenger litt kamptrening. Forhåpentligvis så er han i form igjen snart. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Janu må spille noen U21 innimellom. Han mangler en del på uviklingen den siste sesongen, og eg tror han har godt av en periode med mindre spilletid, type hopp inn, på A-laget og fulle kamper for U21. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Håper bare ikke Januzaj går i Nanis fotspor og prøver oftere på skudd fra dårlige vinkler og posisjoner, i stedet for å gi ballen videre til en som står i en bedre scoringposisjon. Likte dårlig det skuddet han hadde mot slutten av kampen mot QPR. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå