Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Januzaj blir best. Jeg hadde Neymar/Gøtze-sammenligningen og jeg står ved den. Da mente jeg hvem av de 3 nevnte som er best på peak av respektive karrierer. Sterling er flink han også, men dere pool-folk skjønner vel at vi hele tiden diskuterer talentet og ikke dagens råvare?

Gazzetto-lista er latterlig. Hvor er MMD? Putt den gutten i et topp 4-lag og han vil briljere.

Lenke til kommentar

Så den ubegrunnede listen til en ikke-navngitt italiensk journalist kan ansees som fasit?

Den brukes vel heller som en indikasjon på at det ikke bare er United-fansen som mener han er et megatalent. Når jeg leser denne tråden får jeg følelsen av at "alle" ser på han som en spiller som aldri slo til. To måneder etter han fyllte 19 år. Det er sjelden så unge spillere markerer seg så mye i Premier League, men vi har flere av dem nå i både Januzaj og Sterling.

Man skal ha ganske tykke supporterbriller for å ikke se hvilket megatalent Adnan Januzaj er.

Lenke til kommentar

Ser hva du mener Hargo, men det jeg ihvertfall sier er at det for tidlig å si om han slår til stort eller ikke. Har ikke sett så mye at vi kan være sikker på at han kommer til å briljere. Men har heller ikke sett så lite at vi kan si at han aldri blir god nok. Hvis du skjønte det :p Han har talent og evne, det er ihvertfall lett å se.

Lenke til kommentar

Ser hva du mener Hargo, men det jeg ihvertfall sier er at det for tidlig å si om han slår til stort eller ikke. Har ikke sett så mye at vi kan være sikker på at han kommer til å briljere. Men har heller ikke sett så lite at vi kan si at han aldri blir god nok. Hvis du skjønte det :p Han har talent og evne, det er ihvertfall lett å se.

Ikke minst virker han å være mentalt sterk. Fysisk sterk er han ikke enda, og fortsatt litt lite effektiv. Teknisk begavet er han. Likhetene med Ronaldo er mange, og det er en grunn til sammenlikningen. Det er selvfølgelig en våt drøm for United-fansen å få en ny Ronaldo, så den sammenlikningen kommer kanskje fortere enn den bør.

For alt vi vet så blir han en skuffelse. Likevel er det lenge siden jeg har sett en 18 åring være så god i Premier League. Må tilbake til Ronaldo og Rooney for å finne noe liknende etter min mening.

Lenke til kommentar

I de kampene jeg har sett, så ser det ut som Januzaj har bedre ballbehandling, bedre teknikk, og litt "frekkere" i spillestilen. My kind of a player. Men akkuratt nå så har Sterling storspilt og min stemme hadde gått til Sterling etter Hazard. Hva er aldersgrensa til årets unge spiller?

Men igjen så kan det også bety at Januzaj får mere frihet til å drible osv. Og Sterling har fått klare instrukser om hva han skal gjøre?

Alltid vanskelig å sammenligne spillere, men at begge gutta er gode er det ingen tvil om. Men Pool folka har er et godt argument, hadde han vært så god, hvorfor spiller han ikke da?

Lenke til kommentar

Snip....

Alltid vanskelig å sammenligne spillere, men at begge gutta er gode er det ingen tvil om. Men Pool folka har er et godt argument, hadde han vært så god, hvorfor spiller han ikke da?

Og Unted-gutta har et godt/trist svar, vi har Moyes som manager. Da stemmer ingenting!

Lenke til kommentar

Alt den statistikken sier der er at på 300 minutter mer så skapte Sterling 14 mer såkalte key-passes, men endte opp med mindre assists samt puttet 2 mindre enn Januzaj. I tillegg fikk han ikke gule kort. Grattis. Hva "total score" er basert på aner jeg ikke.

Håper Januzaj får hvertfall 150min til denne sesongen, så får vi se igjen da.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det ser ut som de fleste mener Januzaj er et større talent enn Sterling.

Det ser ut som de fleste mener at pr i dag spiller Sterling bedre enn Januzaj.

Kan vi ikke bare konkludere at talentet er større hos Januzaj mens Sterling gjør det bedre pr i dag? (Vist man tenker litt forstår man kanskje hvorfor det er sånn også)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...