tc47 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Blir gal av at folk kan si sånt. (største talent siden ronaldo osv). Bare vent og se utviklingen også kan vi snakke videre om det. la det ligge for now! 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvis han er det største talentet siden Ronaldo, må han vel være et større talent enn Hazard? Folk har vel alltid sagt at det er det største talentet VI har hatt siden Ronaldo, og vi har da strengt talt aldri hatt Hazard Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Morsomt å se hvordan supporterne av andre lag prøver å få det til å høres ut at United-supporterne er de eneste som ser talentet til Januzaj. Denne tråden blir deilig å gå gjennom om noen år. Hadde det bare vært snakk om talentet til Januzaj så. Men når ''dere'' velger å fremstille Adnan som Jesus Buddah, Muhammed, Zidane, Henry, Bergkamp, Best og Ronaldo all in one packet så er det ikke så rart det blir motatt med skjevt smil og et aldri så lite sukk. Fult lov å prise sine egne spillere, men litt takhøyde er ikke så dumt. Denne tråden blir absolutt deilig å gå gjennom om noen år, kanskje like deilig som Wilshere vs Cleverly-tråden er å gå igjennom idag. Endret 21. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Hvis han er det største talentet siden Ronaldo, må han vel være et større talent enn Hazard? Folk har vel alltid sagt at det er det største talentet VI har hatt siden Ronaldo, og vi har da strengt talt aldri hatt Hazard Hvor god kan denne fyren bli? Utvilsomt det største talentet i PL. Lekreste unggutten balløya har sett siden Cristiano. Tipper topp 10 spillere i verden innen 3-4 år. Trenger den gutten der virkelig 3-4 år på å bli topp 10 da? Største talentet jeg har sett siden Ronaldo i Premier League. Han har noen uvaner, som Ronaldo hadde, men regner med han vil legge av seg disse etter hvert. Helt fantastisk spiller, som jeg er så glad vi har i klubben vår. Kudos til David Moyes for å gi han sjansen også. For ikke å snakke om trådtittelen. Edit: Oops, leste "aldri" i stedet for "alltid". Men poenget står. Er han PLs største talent siden Ronaldo, må han vel også være et større talent enn Hazard? Endret 21. april 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Skulle nesten tro at Januzaj har stagnert fullstendig etter å ha lest denne trådene de siste ukene. Står fortsatt for at han er den mest lovende unggutten jeg har sett i PL siden Ronaldos yngre dager. Hvor Hazard kom inn i bildet, det vet jeg ikke. Hazard er fire år eldre og spilte ikke i Premier League i den alderen Januzaj er nå. Det jeg derimot er skal være enig i er at etter hvert utover sesongen, så har Sterling har hatt en bedre sesong. Men mener fortsatt at talentet til Januzaj er større. Sterling er også eldre, spiller for et lag i flyt og har en sesong ekstra på baken i Premier League. 2 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Jepp, han er (nesten) hele to måneder eldre. Blir spennende å se hvordan Januzaj gjør det neste sesong, så som det ser ut til at dere går mot et managerskifte. Endret 21. april 2014 av Le Professeur Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Gjesp. Som om du aldri har skrytt unggutter opp i skyene, Prof. Hadde tatt meg to minutter å finne sitater der du sier at Jay Emmanuel Thomas "er en mann for fremtiden", Landsbury "blir viktig både for Arsenal og England", Frimpong "er den nye Song", Aneke "har fysikken til Drogba" osv. Får da være grenser for stein i glasshus. 6 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Morsomt å se hvordan supporterne av andre lag prøver å få det til å høres ut at United-supporterne er de eneste som ser talentet til Januzaj. Denne tråden blir deilig å gå gjennom om noen år. Hadde det bare vært snakk om talentet til Januzaj så. Men når ''dere'' velger å fremstille Adnan som Jesus Buddah, Muhammed, Zidane, Henry, Bergkamp, Best og Ronaldo all in one packet så er det ikke så rart det blir motatt med skjevt smil og et aldri så lite sukk. Fult lov å prise sine egne spillere, men litt takhøyde er ikke så dumt. Denne tråden blir absolutt deilig å gå gjennom om noen år, kanskje like deilig som Wilshere vs Cleverly-tråden er å gå igjennom idag. Synes ikke det er noe i veien med kommentarene. Om det slår feil, så er de vi driter seg ut senere. Vanskelig å se inn i fremtiden, men det Januzaj har vist sålangt i den alderen han er ikke gir oss i hvertfall noen indikasjoner på at han har vært bra. Den Wilshire-Cleverley-tråden du snakker om har jeg ikke noen kjennskap til. Råtalentet til Januzaj er der, og de fleste som har peiling på fotball og sett noen av dagens beste spillere i ung alder vil klare å se at det er noe spesielt med gutten som gjør at han kan bli en av verdens beste. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Gjesp. Som om du aldri har skrytt unggutter opp i skyene, Prof. Hadde tatt meg to minutter å finne sitater der du sier at Jay Emmanuel Thomas "er en mann for fremtiden", Landsbury "blir viktig både for Arsenal og England", Frimpong "er den nye Song", Aneke "har fysikken til Drogba" osv. Får da være grenser for stein i glasshus. Bare så det er sagt, så er jeg sikkert en av verstingene her inne på forumet når det gjelder å hype opp unge spillere. Har ikke lagt skjul på dette. Hold deg nå til sak og ikke person, du som er moderator og greier. Endret 21. april 2014 av Le Professeur 7 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Jepp, han er (nesten) hele to måneder eldre. Blir spennende å se hvordan Januzaj gjør det neste sesong, så som det ser ut til at dere går mot et managerskifte. To måneder eldre, men har et år til på baken i Premier League i forhold til Januzaj. Er også spent på hva som skjer dersom det kommer inn en ny manager fra sommeren av. Jeg håper selvsagt det skjer, og at vekommende da i alle fall velger å satse på han. Noe annet ville være idioti. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Fortsatt noen som mener Januzaj er bedre enn Sterling? To mål og en målgivende idag.Egentlig utrolig at denne kommentaren kan få det til å fyre i teltet for alle og en hver her.. Det er vel ikke til å stikke under en stol at mange er ganske så hårsåre når det kommer til Januzaj. Men, forstår "dere" godt. Jeg hadde også ønsket et så stort talent (til) i min klubb. Lenke til kommentar
Colin. Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Når man snakker om talent, har dere sett Jon Flanagan eller? Bare 21 år, og KAN bli en av verdens beste, råtalentet er definitivt der! De som har litt mellom øra ser det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. april 2014 Forfatter Del Skrevet 21. april 2014 Har ikke lagt skjul på dette. Hold deg nå til sak og ikke person, du som er moderator og greier. Jeg går da ikke på person. Jeg vil bare vite hvorfor du på den ene siden lovpriser egne talenter, og på den andre siden kritiserer andre for å gjøre nettopp det samme. Hva er det du ønsker å oppnå med det? Og å blande inn moderatorstatusen i dette kan du bare spare deg for. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Dette er ikke en talent-tråd. Keep focus please. Trenger ikke en ny flame-war nå som det har roet seg og det (endelig) har blitt mer saklig diskusjon. (forøvrig er ikke Flanno i Adnan-klassen, ei heller en fair sammenligning) Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Som du ser Daniel så var ikke min korrelasjonsspøk så veldig far off 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Har ikke lagt skjul på dette. Hold deg nå til sak og ikke person, du som er moderator og greier. Jeg går da ikke på person. Jeg vil bare vite hvorfor du på den ene siden lovpriser egne talenter, og på den andre siden kritiserer andre for å gjøre nettopp det samme. Hva er det du ønsker å oppnå med det? Og å blande inn moderatorstatusen i dette kan du bare spare deg for. Har du i det hele tatt lest de siste sidene her? Jeg prøver ikke å oppnå noe som helst annet enn å bidra i diskusjonen. Jeg har tatt feil om talenter før, og det legger jeg på ingen måte skjul på. Betyr det at jeg ikke får lov til å stille spørsmål til de som tidligere kom med noen vanvittige utsagn om Januzaj tidligere i tråden, og attpåtil latterliggjorde de som mente noe annet? Er ikke dette et diskusjonsforum? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Når man snakker om talent, har dere sett Jon Flanagan eller? Bare 21 år, og KAN bli en av verdens beste, råtalentet er definitivt der! De som har litt mellom øra ser det. Det er godt du klarer å være litt ironisk overfor eget lag. Ikke alle Liverpool-supportere som klarer det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 å blande inn moderatorstatusen i dette kan du bare spare deg for. Det var jo et killer argument da?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå