Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Synes sammenligningen blir på litt feil grunnlag. Januzaj har først etablert seg i PL denne sesongen, mens Sterling allerede debuterte i 2012. Både debutsesongen til Sterling og Januzaj har vært preget av ujevne prestasjoner, og man må ta i betraktning at Man Utd har vært langt under pari denne sesongen. Sånn sett har det ikke vært lett. Tror ikke det er så mange som er uenig i at Sterling er bedre p.d.d., men det er vel de som hevder at Januzaj har et større talent. Vi får vente og se. Det blir spennende å følge utviklingskurven til begge to videre. Jeg tror Januzaj kan stabilisere seg ytterligere på førstelaget neste sesong, forutsatt at Moyes/ny manager ikke henter inn typ Reus for å forsterke laget. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 igjen dere? ikke generaliser. Han som begynte, da følger jeg bare sporet Anewz la. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Synes sammenligningen blir på litt feil grunnlag. Januzaj har først etablert seg i PL denne sesongen, mens Sterling allerede debuterte i 2012. Både debutsesongen til Sterling og Januzaj har vært preget av ujevne prestasjoner, og man må ta i betraktning at Man Utd har vært langt under pari denne sesongen. Sånn sett har det ikke vært lett. Tror ikke det er så mange som er uenig i at Sterling er bedre p.d.d., men det er vel de som hevder at Januzaj har et større talent. Vi får vente og se. Det blir spennende å følge utviklingskurven til begge to videre. Jeg tror Januzaj kan stabilisere seg ytterligere på førstelaget neste sesong, forutsatt at Moyes/ny manager ikke henter inn typ Reus for å forsterke laget.Nå snakker vi. EN person som skjønner. Lenke til kommentar
ChFN Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Synes sammenligningen blir på litt feil grunnlag. Januzaj har først etablert seg i PL denne sesongen, mens Sterling allerede debuterte i 2012. Både debutsesongen til Sterling og Januzaj har vært preget av ujevne prestasjoner, og man må ta i betraktning at Man Utd har vært langt under pari denne sesongen. Sånn sett har det ikke vært lett. Tror ikke det er så mange som er uenig i at Sterling er bedre p.d.d., men det er vel de som hevder at Januzaj har et større talent. Vi får vente og se. Det blir spennende å følge utviklingskurven til begge to videre. Jeg tror Januzaj kan stabilisere seg ytterligere på førstelaget neste sesong, forutsatt at Moyes/ny manager ikke henter inn typ Reus for å forsterke laget. Hør Hør! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Som eg har sagt før: Eg tror ikke suarez hadde prestert noe som helst på årets United lag. Men han hadde nok vært Uniteds desidert beste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Som eg har sagt før: Eg tror ikke suarez hadde prestert noe som helst på årets United lag. Men han hadde nok vært Uniteds desidert beste. Moyes hadde nok benket han. ^^ Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Ingen benekter at Januzaj er et stort talent, men etter all kritikken deres av Sterling bør dere som sagt tåle å få litt tilbake. Det er en grunn til at Adnan ikke er med i "årets unge spiller"-diskusjonen. Han har vist glimt, men han har mye å bevise før han dere kan rettferdiggjøre de utsagnene man finner lenger tilbake i denne tråden. Beklager at jeg går litt off topic, men jeg tror forresten at flere av dere undervurderer Sterling voldsomt.I tillegg til å ha fart og teknikk få forsvarsspillere klarer å håndtere, er han en intelligent ung spiller som er i stand til å slå millimeterpresise innlegg og stikkere. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Noen som har gif av diven til Januzaj? Husker jeg tenkte det så veldig rart ut. Altså, det var tydelig filming, men jeg skjønte ikke hvorfor han la seg i den situasjonen. For meg så det ut som om han fint kunne tatt ballen og løpt videre, men isteden la han seg. Morsomt å se han pool-fyren her inne som mente det var Sterling > Janu - helt latterlig hvor lite fotballforståelse noen har. Selv mener jeg at Januzaj er god, Sterling er veldig god. Å hevde som Anewz skriver her at man pga det har latterlig liten fotballforståelse blir litt søkt for meg. AnewZ, hvis Januzaj er så syykt mye bedre en Sterling. Hvordan forklarer du de siste 2 mnd med matchvinnende scoringer og assist av den ene spilleren og benkevarming fra den andre? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) Det er vel Moyes sin feil, mannen som tidligere i sesongen fikk skryt for å i det hele tatt gi ham sjansen. Edit: Bare så det er sagt, så er jeg sikkert en av verstingene her inne på forumet når det gjelder å hype opp unge spillere. Talenter er spennende, men de færreste innfrir forventningene. Av og til må man innrømme at man kanskje tok litt hardt i. Og for å gjenta meg selv; Januzaj er et stort talent som sikkert blir en meget god spiller i fremtiden, men kanskje det var en liten overdrivelse å si at han pisser på Götze/Neymar, hadde spilt fast for hvilket som helst PL-lag, vinner BOD innen få år osv? Endret 21. april 2014 av Le Professeur 1 Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Det er vel Moyes sin feil, mannen som tidligere i sesongen fikk skryt for å i det hele tatt gi ham sjansen. Så det er ikke mulig å gjøre noe bra og noe dårlig. Selv skrøt jeg av Moyes for å gi Januzaj sjansen tidlig. Gjør det at jeg ikke har rett til å kritisere han for å ikke bruke han? Fantastisk logikk. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Morsomt å se hvor aggressive dere blir så fort noen stiller spørsmål rundt gullgutten deres. Poenget mitt var at Januzaj sannsynligvis ikke hadde fått spille like mye under for eksempel Ferguson. Moyes gav ham sjansen, han viste seg å ikke være helt klar for førstelaget enda, og har derfor ikke blitt fast inventar i startelleveren deres. Moyes ser Januzaj i trening hver dag. Hadde han brukt £37m på Mata om Adnan var så guddommelig som du og enkelte andre skal ha det til? 3 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 igjen dere? ikke generaliser. Han som begynte, da følger jeg bare sporet Anewz la. Hvem la sporet sa du? Orker ærlig talt ikke gi YNWA32 et svar på det med startelleveren forrige sesong. At han i det hele tatt nevner Enrique, Sterling, Coutinho, Sturridge etc er beyond latterlig mtp hvordan de var forrige sesong kontra United. Det tror jeg og håper du også er enig i. Noen som har gif av diven til Januzaj? Husker jeg tenkte det så veldig rart ut. Altså, det var tydelig filming, men jeg skjønte ikke hvorfor han la seg i den situasjonen. For meg så det ut som om han fint kunne tatt ballen og løpt videre, men isteden la han seg.Morsomt å se han pool-fyren her inne som mente det var Sterling > Janu - helt latterlig hvor lite fotballforståelse noen har. Selv mener jeg at Januzaj er god, Sterling er veldig god. Å hevde som Anewz skriver her at man pga det har latterlig liten fotballforståelse blir litt søkt for meg. AnewZ, hvis Januzaj er så syykt mye bedre en Sterling. Hvordan forklarer du de siste 2 mnd med matchvinnende scoringer og assist av den ene spilleren og benkevarming fra den andre? På den tiden var han det. Sterling har hatt en ekstremt positiv kurve, og er nå på et helt annet nivå enn hva han var på da. Spillet har modnet og han spiller langt bedre. Fornøyd? Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Morsomt å se hvor aggressive dere blir så fort noen stiller spørsmål rundt gullgutten deres. Poenget mitt var at Januzaj sannsynligvis ikke hadde fått spille like mye under for eksempel Ferguson. Moyes gav ham sjansen, han viste seg å ikke være helt klar for førstelaget enda, og har derfor ikke blitt fast inventar i startelleveren deres. Moyes ser Januzaj i trening hver dag. Hadde han brukt £37m på Mata om Adnan var så guddommelig som du og enkelte andre skal ha det til? Viste han seg å ikke være helt klar for førstelaget enda? Basert på rene prestasjoner på banen er det absolutt ingenting som tilsier at Januzaj ikke starte de fleste kamper for United og stå bak spillere som Young og Valencia i køen. Moyes gjør så mye rart at jeg føler å dra det kortet at Moyes ser han hver dag på trening, funker dårlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Synes personlig at United har sett mer giftige ut med Valencia på høyrekanten de gangene jeg har sett dere denne sesongen, men det har vel noe å gjøre med at han passer bedre inn i Moyes' taktikk. Tror uansett ikke at vi er helt uenige. Poenget mitt er bare at hvis folk ikke har jekket ned forventningene sine enda i forhold til hvordan de var i starten av sesongen, kommer de til å bli skuffet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 (endret) igjen dere? ikke generaliser. Han som begynte, da følger jeg bare sporet Anewz la. Hvem la sporet sa du? Dette sporet der du feier alle under en og samme kam. Da gjør jeg også det, desverre for Tc'skyld '' Faen nivået på pool-fansen har -1 korrelasjon med hvordan de gjør det i serien.'' Orker ærlig talt ikke gi YNWA32 et svar på det med startelleveren forrige sesong. At han i det hele tatt nevner Enrique, Sterling, Coutinho, Sturridge etc er beyond latterlig mtp hvordan de var forrige sesong kontra United. Det tror jeg og håper du også er enig i. Sturridge var da meget god forrige sesong? Mål per kamp og en av de bedre signeringene fra sommeren? Coutiniho hadde også sin beste sesong om jeg ikke husker feil. De andre to er jeg enig i. Men beyond latterlig? Ikke at de garantert hadde danket ut noen fra united-laget, men å påstå at Liverpool ''sugde eselballe'' er rett og slett feil. Mener du virkelig at United spilte bra i fjor? Sånn helt seriøst? Klart de vant serien, men konkurransen i fjor var jo helt latterlig dårlig. Men denne tråden handler kun om Adnan sp kan sette strek for 2012\2013-diskusjonen i grunn. Spent på hva han får til neste år med (antageligvis) en bedre\anderledes manager og nye spillere rundt seg. Bra potensiale har han ivertfall. Endret 21. april 2014 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Den kommentaren der var ment til YNWA og han andre som kom inn å skrev det greiene om Adnan, pluss det var jo åpenbart humoristisk ment. Mente ikke at Sturridge og Coutinho var dårlige, men ingen av de hadde gått inn i United sin XI i fjor. Coutinho var ustabil og langt i fra så god som han har vært i år. Far som er Liverpool-supporter digger Coutinho, men selv han er enig i at selv om Coutinho viste seg frem i fjor så var han altfor ustabil. Igjen, det med eselballe var også ment humoristisk. Poenget var at rollene nå er "snudd" om. Mener fremdeles at i fjor er det kun Suarez jeg ville hatt inn i Utd, og selv da ikke på topp da jeg ville hatt RvP der selv om dere kanskje er uenig. Kanskje Gerrard, men han spiller på et helt annet nivå i år enn i fjor. Poenget mitt står, i fjor mener jeg vi United-supportere hadde helt rett ang det vi sa. Hendo, Allen, Sterling, Coutinho, Agger, Skrtl, Enrique, Johnson etc hadde aldri i verden gått direkte inn i United sin XI, og jeg skjønner ikke hvorfor i alle dager vi nå skal bli "mobbet" for det. Men som du sier, dette er en Januzaj-tråd og dette her er helt OT. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Januzaj blir aldri noen Hazard. Å nevne han som det største talentet siden Ronaldo viser bare hvor lite respekt dem har til sin gamle helt. Man må ha mer enn et par lekre finter før man blir kalt et av verdens største talent. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Morsomt å se hvordan supporterne av andre lag prøver å få det til å høres ut at United-supporterne er de eneste som ser talentet til Januzaj. Denne tråden blir deilig å gå gjennom om noen år. Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Januzaj blir aldri noen Hazard. Er vel ingen som har nevnt Hazard her heller? Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. april 2014 Del Skrevet 21. april 2014 Hvis han er det største talentet siden Ronaldo, må han vel være et større talent enn Hazard? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå