Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Få opp kvaliteten på avslutningene så er han ikke langt unna verdensklasse. Bra avslutning, vi har jo sett han kan å avslutte tidligere og. Poenget mitt var jo at de ikke er stabilt gode ... Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Formen har bedret seg igjen nå. På sitt beste helt fantastisk. Gleder meg til å se utviklingen videre. Målet over her er bare helt fantastisk. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 6. april 2014 Del Skrevet 6. april 2014 Den ballen av Mata, puur klasse. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Fortsatt noen som mener Januzaj er bedre enn Sterling? To mål og en målgivende idag. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Jotun Skrevet 20. april 2014 Populært innlegg Del Skrevet 20. april 2014 Er du tilbakestående indahla? 16 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Nå begynner det å bli god stemning her. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Hehehe... Ikke når du kommer knipso Suarez hadde ikke spilt godt under ubrukelige Moyes. Så kommer tilsynelatende meeeeget intelligente Indahla..... Endret 20. april 2014 av Jotun 1 Lenke til kommentar
indahla Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Er du tilbakestående indahla?Jævlig intelligent svar. Og jammen har du ikke fått noen billige plusser fra andre lavpanna [...].Hva har egentlig Januzaj bidratt med i det siste? Nothing! Sterling vinner nesten dagens kamp på egenhånd. Ta hue ut av ræva og se hva spillerne bidrar med! 7 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Er du tilbakestående indahla?Jævlig intelligent svar. Og jammen har du ikke fått noen billige plusser fra andre lavpanna [...].Hva har egentlig Januzaj bidratt med i det siste? Nothing! Sterling vinner nesten dagens kamp på egenhånd. Ta hue ut av ræva og se hva spillerne bidrar med! Nømmen snille deg. Du kan få en +1 fra meg du også. Det var ikke meningen at bare Jotun skulle få. Skjønner at du føler deg urettferdig behandlet, men sånn blir det når du forviller deg inn i vår tråd. Sterling har vært flink gutt han, men han er ingen Januzaj Jeg går aldri med på det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Er du tilbakestående indahla?Jævlig intelligent svar. Og jammen har du ikke fått noen billige plusser fra andre lavpanna [...].Hva har egentlig Januzaj bidratt med i det siste? Nothing! Sterling vinner nesten dagens kamp på egenhånd. Ta hue ut av ræva og se hva spillerne bidrar med! Pluss kortet. Da er det tynt. Får en av meg også. Da bare trykker man på den grønne?? 3 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 (endret) Er du tilbakestående indahla? Jævlig intelligent svar. Og jammen har du ikke fått noen billige plusser fra andre lavpanna [...].Hva har egentlig Januzaj bidratt med i det siste? Nothing! Sterling vinner nesten dagens kamp på egenhånd. Ta hue ut av ræva og se hva spillerne bidrar med! Nømmen snille deg. Du kan få en +1 fra meg du også. Det var ikke meningen at bare Jotun skulle få. Skjønner at du føler deg urettferdig behandlet, men sånn blir det når du forviller deg inn i vår tråd. Sterling har vært flink gutt han, men han er ingen Januzaj Jeg går aldri med på det! United har jo virkelig en klassespiller på laget i Januzaj, da han er mye bedre en Sterling (ref flesteparten her inne). Når han da sitter på benken må det jo være veeldig gode spillere på banen. Rart at klubben gjør det så dårlig med 3-4 vinger som er bedre en Sterling! Selv synes jeg det er vanskelig å finne 3-4 vinger på United som er bedre en Sterling nå. Endret 20. april 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 YNWA vil så gjerne bli anerkjent som den xxxxxx han er. Valgfritt innsatt. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ser dere ikke at det er litt rart at det hevdes fra Unitedfans at bare Suarez kunne gått inn på United sitt lag, og da kun som kantspiller? Virker som dere har blitt blinde for all logikk og objektivt syn nå som det butter litt i mot 2 Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Ser dere ikke at det er litt rart at det hevdes fra Unitedfans at bare Suarez kunne gått inn på United sitt lag, og da kun som kantspiller? Virker som dere har blitt blinde for all logikk og objektivt syn nå som det butter litt i mot Hvem har sagt det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Tror jeg hoppet over et kapitel eller syv her. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 20. april 2014 Del Skrevet 20. april 2014 Vi har allerede Young, og han kan det Suarez kan best. Trenger ikke to så like spillere 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå