Emils. Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Synd man ikke får se en av klubbens beste spillere. Det må gjøre vondt å bli benket for Valencia. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Det fantes én positiv ting ved denne sesongen, og Moyes har faen meg greid å ødelegge det også. For en patetisk manager. Ikke excited av Mata eller? Kan jo faen meg ikke stille med Mata - Rooney - Januzaj RvP fremme når vi spiller med en sentral midtbane bestående av Clevz og Carrick, og Evra på back. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Enig i at det ikke går an å spille med de fire på topp. Hvertfall ikke med den midtbanen bak. #Mataout Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Og hvem sin feil er det at vi bruker £40m på Mata når vi allerede har 3-4 mann som kan spille 10'er rollen? Skulle heller ha brukt de pengene på 1-2 sentrale midtbanespillere. Januzaj hører ikke hjemme på benken, og Mata kommer ikke akkurat til å skyte dette laget til CL. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Enig med Latias her. Tullete å sette vidunderbarnet ut av laget på bekostning av Mata. Ting går til helvete nå uansett, så jeg skulle gjerne sett Moyes ha baller nok til å kjøre litt FIFA-oppstilling. 4'ern AnewZ lister opp er drømmen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 Noen som kan gi en wrap-up av matchen? Var på trening. Hvem spilte bra, hvem spilte ikke bra. Var det fortjent med ett poeng? Hadde jeg visst før matchen at vi skulle tatt ett poeng så hadde jeg ikke NØLT med å ta det imot. Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 12. februar 2014 Del Skrevet 12. februar 2014 (endret) Vi var relativt trygge bakover, tannløse fremover. RvP missa et par gigantiske sjanser. Arsenal hadde store sjanser. Alt i alt er jeg fornøyd med ett poeng. Liker at du tar dette i Adnan-tråden, hehe. Individuelle prestasjoner, tja, jeg veit ikke. De Gea redda oss ved et par anledninger med fantastiske redninger. Rafael var brukbar, men hadde et par grove feil den omgangen han spilte. Smalling var god syns jeg. Vidic syns jeg var god. Evra, vet jeg ikke helt, OK kanskje. Rio gjennomførte 45 min godt. Som vanlig var det alt fremover som ikke stemte. Mata var usynlig i store deler av kampen og fikk til svært lite. RvP burde som sagt scora. Rooney var seg selv. Valencia var OK. Cleverley var OK, bedre enn de siste kampene jeg har sett han. Januzaj klarte ikke å utrette noe som helst (men fra han kom på lå vi med 11 mann i forsvar). Har jeg glemt noen? Ja, det har jeg. Carrick. Brukbar prestasjon defensivt, lite å tilby med possession. Endret 12. februar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2014 Får kjærlighetssorg hver gang gutten varmer benken. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 16. februar 2014 Del Skrevet 16. februar 2014 Stort talent. Spent på om ryktene om PSG til sommeren stemmer. Håper han blir i England. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 1. mars 2014 Del Skrevet 1. mars 2014 Han må være en av Premier League`s beste spillere for tiden. Da det hevdes fra flere at han er myye bedre en Sterling. For tiden er Sterling meget god. Pasningen hans her om dagen viser også at han har utviklet andre deler av spillet. Det at han også har gått ned på høyrebacken og ikke gjort seg bort viser at han er allsidig. Selv mener jeg begge to har en meget god sesong, men at Sterling er like god. Ikke at Januzaj er langt foran som det skrives her. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sterling spiller på et lag i medgang, og Januzaj spiller på et lag i motgang, og alt det der... Sterling har vært god, og prestasjonene har til tider vært bedre enn Januzaj's, men slik blir det når alt går bra for laget. Det går ikke an for noen spillere å være fantastiske, kamp ut og kamp inn når resten av laget er helt ræv. Hvis det hadde vært slik, hadde f.eks. RvP spilt mye bedre, da vi alle vet hvilke kvaliteter han har. Kan også si det samme om Sturridge, som med Sterling. Ingen av de hadde vært i nærheten av det nivået de er i Liverpool nå, om de hadde spilt for United. Eller med Moyes som trener og motivator. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sterling var da veldig god når han først kom inn på laget til Liverpool, som ikke akkurat var like bra. Slik jeg ser det har Sterling mye mer erfaring, og har til og med kommet seg ut av en dårlig formperiode. Januzaj har enda mye å bevise. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 (endret) Hva har det med saken å gjøre (at Januzaj spiller på et lag i motgang)? Er ikke diskusjonen hvem som er best av S&J pr.dags dato? Se hva Sterling leverer av krem assists og mål i kamp etter kamp. Fra desember har Januzaj vært benket mye, spes siden nyttår. Siste 3 mnd Januzaj: 1 mål + 2 assists Sterling: 6 mål + 4 assist Trygt å si at Sterling er bedre en Adnan for øyeblikket. Dog kan jeg være med på at han har mer potensiale en Sterling de neste 10 årene. Endret 2. mars 2014 av YNWA32 Lenke til kommentar
knipsolini Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sterling spiller på et lag i medgang, og Januzaj spiller på et lag i motgang, og alt det der... Sterling har vært god, og prestasjonene har til tider vært bedre enn Januzaj's, men slik blir det når alt går bra for laget. Det går ikke an for noen spillere å være fantastiske, kamp ut og kamp inn når resten av laget er helt ræv. Hvis det hadde vært slik, hadde f.eks. RvP spilt mye bedre, da vi alle vet hvilke kvaliteter han har. Kan også si det samme om Sturridge, som med Sterling. Ingen av de hadde vært i nærheten av det nivået de er i Liverpool nå, om de hadde spilt for United. Eller med Moyes som trener og motivator. Man kan jo bruke et tilsvarende argument å si at prestasjonene til Januzaj virker enda mer imponerende fordi resten av laget er så dårlig. Samtidig klamrer Sterling seg til en startplass, til tross for at han spiller i ligaens kanskje beste angrep. Jeg klarer ikke å si hvem av dem som er det største talentet, spesielt fordi de har forskjellige kvaliteter. Men enkelte United-supportere her inne bør roe ned når de gjentatte ganger skal skryte av Januzaj er sååå mye bedre enn Sterling. Dere må gjerne kalle Januzaj det største talentet siden Ronaldo, og nyte det eneste lyspunktet dere har denne sesongen, men ikke undervurder talentet til Sterling. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Hva har det med saken å gjøre (at Januzaj spiller på et lag i motgang)? Er ikke diskusjonen hvem som er best av S&J pr.dags dato? Se hva Sterling leverer av krem assists og mål i kamp etter kamp. Fra desember har Januzaj vært benket mye, spes siden nyttår. Siste 3 mnd Januzaj: 1 mål + 2 assists Sterling: 6 mål + 4 assist Trygt å si at Sterling er bedre en Adnan for øyeblikket. Dog kan jeg være med på at han har mer potensiale en Sterling de neste 10 årene. Du baserer hvem som er best på antall mål. I følge din tankegang er Sturridge ligaens nest beste spiller. Ser du hvor dumt det er? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2014 Du baserer hvem som er best på antall mål. I følge din tankegang er Sturridge ligaens nest beste spiller. Ser du hvor dumt det er? Giroud: 12 mål + 7 assists på 26 kamper Hazard: 12 mål + 7 assists på 28 kamper Trygt å si at Giroud er bedre enn Hazard. 1 Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 lol, er jo bare en illustrasjon. Vet ikke om dere ser Liverpool kamper, selv ser jeg alle topp lagene sine kamper. Jeg ser at Sterling for tiden er bedre en Januzaj. I høst var det selvsagt motsatt. Samtidig er jo ikke det uvanelig å bruke målpoeng for å sammenligne spillere i offensive posisjoner. Men dere mener Januzaj er bedre en Sterling, fair enough. Hva backer dere det opp med? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Sterling er jo i knallform for tiden. Bare tull å si at Januzaj er bedre nå. Om laget spiller i motgang eller ei.Men jeg mener Januzaj har større potensiale, men det gjenstår jo å se. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Du baserer hvem som er best på antall mål. I følge din tankegang er Sturridge ligaens nest beste spiller. Ser du hvor dumt det er?Giroud: 12 mål + 7 assists på 26 kamperHazard: 12 mål + 7 assists på 28 kamper Trygt å si at Giroud er bedre enn Hazard. Haha, ja, målpoeng / minutt er avgjørende faktor! Lenke til kommentar
indahla Skrevet 2. mars 2014 Del Skrevet 2. mars 2014 Morsomt å se han pool-fyren her inne som mente det var Sterling > Janu - helt latterlig hvor lite fotballforståelse noen har. Deg om det. Vi får se hvordan de utvikler seg.Hva sier du nå, AnewZ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå