Stefan_B Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Hvilken 11er går han ikke inn på? Willian foran Januzaj? Podolski/Cazorla/Gnabry foran Januzaj? Eneste 11eren jeg ser som utfordrende for Januzaj er City sin 11er, men selv der kan kampforløp med Januzaj foran f.eks Jesus Navas være realistisk. Han hadde ikke danket ut Cazorla nei. Januzaj er knallgod han, men Cazorla er en av PL's beste spillere og trolig Arsenals nest beste eller tredje beste spiller. Han hadde heller ikke danket ut Walcott på høyre for oss, men i skadefraværet til Walcott så ville han trolig fått en plass på høyrekanten. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Er Januzaj bedre enn Cazorla også nå? Jaja, ingenting fra United-supporterne overrasker meg lenger etter dette: Götze er god, men han er ikke Januzaj-god. Bra at dere ikke legger for mye press på guttungen, i hvert fall. 5 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Er Januzaj bedre enn Cazorla også nå? Jaja, ingenting fra United-supporterne overrasker meg lenger etter dette: Götze er god, men han er ikke Januzaj-god. Bra at dere ikke legger for mye press på guttungen, i hvert fall. Nå var det vel her snakk ifht alder. Da pisser Januzaj på Neymar og Götze m.fl. Vet ikke hvor gamle de nevnte er, men Jan har vel hvertfall 2 år å gå på? Tipper Januzaj er årets spiller i PL før fylte 21. Han virker uansett å være en spiller som liker presset, så det går nok bra. Endret 3. februar 2014 av jonastra Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Januzaj er en mellomting mellom halvguden enkelte United-fans her inne påstår han er og den forholdsvis ordinære spilleren tilsvarende Liverpool-fans mener han er. Jævlig god, men ikke bedre enn Neymar og Götze, i hvert fall ikke ennå. Kan riktignok ta dem igjen med hardt arbeid og litt tur. Spesielt Götze har blitt holdt tilbake av skader i slutten av tenårene og starten av 20-årene, og Adnan kan bli så god han bare vil. Talentet er nærmest endeløst. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Bedre enn Neymar?? Neymar er oppskrytt. Jeg vet jeg overdriver mye, jeg liker å ta i. Men jeg er 100% ærlig når jeg sier jeg tror Januzaj er en bedre spiller enn både Neymar og Götze på peaken av respektive karrierer. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Tror ikke Neymar er den eneste som er litt oppskrytt gitt. 4 Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Tror ikke Neymar er den eneste som er litt oppskrytt gitt. Nettopp. Ingen som tviler på at Januzaj er et veldig stort talent, men han er mer enn et godt stykke unna spillere som Neymar, Götze, Cazorla, Hazard, Willian etc. pdd.. 2 Lenke til kommentar
iniestagram Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Selvsagt er han langt unna de. Jeg argumenterer bare for at han vil bli bedre. Ferdigheter er en ting, potensial har ingen grenser. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Eller så kan det hende at han stagnerer helt. Ingen garantier for at et bra talent blir en bra spiller. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Nei selvsagt ikke. Men det diskuteres vel talent, og da må man vel sammenligne hvordan de var på samme alder? Stefan_b tar den jo litt lengre. Men det var kanskje like mye relatert til plass i første ellvern.... Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Tror ikke Neymar er den eneste som er litt oppskrytt gitt. Nettopp. Ingen som tviler på at Januzaj er et veldig stort talent, men han er mer enn et godt stykke unna spillere som Neymar, Götze, Cazorla, Hazard, Willian etc. pdd.. Januzaj er også bare 18. 19 på onsdag. Hvis han fortsetter å utvikle seg i samme tempo så kan han overgå alle de du nevner. Og som Jotun sier, så var få av de du nevner på samme nivå som Januzaj da de var 18. Endret 3. februar 2014 av RollsReus Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Sa eg det? Sa at man må kunne sammenligne de hvis man har peiling. Eg vet lite om de forskjellige på den alderen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Har nædvendigvis ingenting å si. Selvsagt en fordel å få erfaring tidlig, men du trenger ikke å bli noe dårligere bare fordi du ikke eide når du var 18. Se feks Drogba og Carrick om jeg ikke blander nå. Late bloomers er det vel de kalles. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 (endret) Men er det virkelig dette som diskuteres?? Blir det feil å sammenligne talent på samme alder? Selv om det ikke nødvendigvis har noe å si, og selv om det finnes spillere som ble dritgode som eldre og selv om det er talenter som aldri ble gode? Det er snakk om potensiale. Og er man den suverent beste 18 åringen noensinne så er man det største talentet uansett. (snakker ikke om januzaj) Idiotisk diskusjon som bare blir dummere av folk som er desperate etter andre lags spilleres failure. Endret 3. februar 2014 av Jotun Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Bruker man argumentasjonen som er brukt siste sidene kan man altså slå fast følgende: En 16-åring kan bli uendelig mye bedre enn en som er 19 år. Uavhengig av startferdighet. Dette fordi det ikke finnes en begrensning i hvor mye bedre man kan bli på et år. Ellers spiller laget man spiller på en relativt stor rolle i hvor "god" man er. Greit nok, det finnes halvguder som Zlatan og Ronaldo som kunne fått Sleivdal IL til å fremstå som et middels godt Champions League-lag, men i utgangspunktet har stort sett de fleste spillere som blir sammenlignet ulike utgangspunkt. Er Januzaj viktigere for United enn Sterling er for Liverpool? Absolutt, hvis man ser på tallene. Men det er da ikke dermed sagt at Januzaj er nødvendigvis en mye bedre spiller? Det eneste vi kan slå fast er at Januzaj per dags dato presterer bedre enn Young og Valencia. Dette fordi de har samme utgangspunkt. 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Sa eg det? Sa at man må kunne sammenligne de hvis man har peiling. Eg vet lite om de forskjellige på den alderen. Ehehe, mente ikke det direkte. Bare det at de må sammenlignes på samme alder Formulerte den litt dårlig Uansett. Blir som å erte en 20 år gammel spiller for å ikke være en klubblegende når en som er dobbelt så gammel er det...(nesten i allefall) Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Som nøytral påpeker jeg gjerne igjen at Januzaj er bedre enn Sterling. Dette er akkurat som den klassiske Scholes vs. Gerrard-sammenlikningen. Det er INGEN I VERDEN utenom LFC-fans som mener Gerrard var bedre enn Scholes, og det er INGEN som er så totalt blottet for fotballinnsikt (utenom LFC-fans) som i det hele tatt klarer å se at Sterling er bedre enn Januzaj. Januzaj har vært Uniteds beste spiller i år. Punktum. Ville gått inn på hvilken som helst 11er i hele ligaen, det kan overhodet ikke sies om Sterling. Sterling har bra fart, det er det. Helt OK pasningsfot, ikke spesielt bra skudd, helt average PL-teknikk, lett som en fjær. Samtlige engelske managere mener jo at Gerrard har vært bedre bla 1 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Som nøytral påpeker jeg gjerne igjen at Januzaj er bedre enn Sterling.Dette er akkurat som den klassiske Scholes vs. Gerrard-sammenlikningen. Det er INGEN I VERDEN utenom LFC-fans som mener Gerrard var bedre enn Scholes, og det er INGEN som er så totalt blottet for fotballinnsikt (utenom LFC-fans) som i det hele tatt klarer å se at Sterling er bedre enn Januzaj. Januzaj har vært Uniteds beste spiller i år. Punktum. Ville gått inn på hvilken som helst 11er i hele ligaen, det kan overhodet ikke sies om Sterling. Sterling har bra fart, det er det. Helt OK pasningsfot, ikke spesielt bra skudd, helt average PL-teknikk, lett som en fjær. Samtlige engelske managere mener jo at Gerrard har vært bedre bla Og disse managerne har gjort det bra? 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 12. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2014 Det fantes én positiv ting ved denne sesongen, og Moyes har faen meg greid å ødelegge det også. For en patetisk manager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå