Pernicious Weed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Samt at til tross for noen likheter, så er Sterling og Januzaj ganske forskjellige spillere. 1 Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Egentlig svakt at Sterling ikke har flere assists og mål. Liverpool har tross alt puttet 19 mål mer enn United. Hadde Januzaj spilt for Liverpool og Sterling for United tror jeg tallene ville vært veldig forskjellige, rett og slett. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Statistikk kan leses på mange måter. Og som regel leses den slik man ønsker. Det er iallfall tydelig at Sterling har en minst like stor innvirkning på Liverpool som Januzaj har på United. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hahahaha. Eg tror eg dør!!! 8 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ta bort sterling, hadde ikke betydd mye. Ta bort januzaj og se hva som var igjen av United denne sesongen. Sier seg selv at det er bak mål! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 England sikler etter Adnan, mens Sterling ikke engang er med i VM-diskusjonen. Middelmådigheter som Milner og Townsend står foran i køen. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Feil tråd... Endret 1. februar 2014 av svortevik Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er uansett ingen tvil om at Januzaj sin formkurve etter nyttår har pekt nedover mens Sterling sin har pekt motsatt vei. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ja noe slikt, men med annen utforming så den kan festes på nøkkelhanken. Ideelt sett vil jeg ha utformingen til den som ble linket til i først, men innebygget kabel som på de to siste. Jeg brukte pinlig lang tid på å forstå at dette var postet i feil tråd, og at det ikke var en veldig komplisert metafor på Sterling vs. Adnan-diskusjonen. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er uansett ingen tvil om at Januzaj sin formkurve etter nyttår har pekt nedover mens Sterling sin har pekt motsatt vei.Og hvordan står dette i forhold til de andre påstandene dine? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ja noe slikt, men med annen utforming så den kan festes på nøkkelhanken. Ideelt sett vil jeg ha utformingen til den som ble linket til i først, men innebygget kabel som på de to siste. Jeg brukte pinlig lang tid på å forstå at dette var postet i feil tråd, og at det ikke var en veldig komplisert metafor på Sterling vs. Adnan-diskusjonen. Haha, ja jeg hadde flere tråder oppe samtidig, så klarte jeg da å legge ut svaret i helt feil tråd Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Er uansett ingen tvil om at Januzaj sin formkurve etter nyttår har pekt nedover mens Sterling sin har pekt motsatt vei. Say what? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Hmmm.... Eg leste faktisk feil fordi det andre var veldig usannsynlig. Men viser bare at vedkommende kan skrive hva som helst.... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Haha, hva er det mannen sier. Subjektivitet er helt streit, men man kan ikke bare mene selv hvordan en "formkurve" har vært eller ikke. Når det er sagt syns jeg Sterling har vært overraskende god. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Det har jo forsåvidt januzaj også. Så god over så lang tid skal ikke 18 åringer være. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Subjektivitet er helt streit, men man kan ikke bare mene selv hvordan en "formkurve" har vært eller ikke.Nei, vel...?Hvorfor ikke? Jeg kan mene at Januzaj var bedre før nyttår enn nå, og motsatt med Sterling. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) På samme måte som jeg kan mene at Suarez har vært dårlig denne sesongen, så kan du jo selvfølgelig mene hva du vil, men Adnan har fortsatt til gode å ha en dupp. Ikke at det er så viktig uansett, men mener du at Sterling har vært bedre enn Januzaj etter nyttår? At noen har en positiv / negativ formkurve betyr ikke nødvendig at de overlapper hverandre heller forsåvidt (at Adnan går fra 10 til 9 og Sterling går fra 5 til 6 f.eks.) Endret 1. februar 2014 av niko. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Håper for all del at Janu ikke er involvert i VM. Han trenger å slappe helt av i sommer slik at batteriet er fulladet før neste sesong. Ser poenget, men det hadde vært vanvittig morro å se han rive England i fillebiter (om de møtes). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Januzaj har vært mye bedre en Sterling. Det eneste som kan ødelegge for han nå er psyken eller skadeavbrekk. Halve fotballspilleren ligger oppe i hode, og det er ikke bare bare å få så mye oppmerksomhet som 18-åring. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå