Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja noe slikt, men med annen utforming så den kan festes på nøkkelhanken.

Ideelt sett vil jeg ha utformingen til den som ble linket til i først, men innebygget kabel som på de to siste.

Jeg brukte pinlig lang tid på å forstå at dette var postet i feil tråd, og at det ikke var en veldig komplisert metafor på Sterling vs. Adnan-diskusjonen. :nei:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja noe slikt, men med annen utforming så den kan festes på nøkkelhanken.

Ideelt sett vil jeg ha utformingen til den som ble linket til i først, men innebygget kabel som på de to siste.

Jeg brukte pinlig lang tid på å forstå at dette var postet i feil tråd, og at det ikke var en veldig komplisert metafor på Sterling vs. Adnan-diskusjonen. :nei:

Haha, ja jeg hadde flere tråder oppe samtidig, så klarte jeg da å legge ut svaret i helt feil tråd :D

Lenke til kommentar

På samme måte som jeg kan mene at Suarez har vært dårlig denne sesongen, så kan du jo selvfølgelig mene hva du vil, men Adnan har fortsatt til gode å ha en dupp. Ikke at det er så viktig uansett, men mener du at Sterling har vært bedre enn Januzaj etter nyttår? At noen har en positiv / negativ formkurve betyr ikke nødvendig at de overlapper hverandre heller forsåvidt (at Adnan går fra 10 til 9 og Sterling går fra 5 til 6 f.eks.)

Endret av niko.
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Januzaj har vært mye bedre en Sterling. Det eneste som kan ødelegge for han nå er psyken eller skadeavbrekk. Halve fotballspilleren ligger oppe i hode, og det er ikke bare bare å få så mye oppmerksomhet som 18-åring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...