knipsolini Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 LOL (@ daten til Januzaj) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2014 Får kreft av engelskmenn som ikke greier å skrive engelsk. 8 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 27. januar 2014 Del Skrevet 27. januar 2014 Til og med jeg skriver bedre engelsk enn engelskmenn. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Håper Sun er på fjelltur som vanlig. Janu fortjener bedre enn det. Heller Albania. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg håper han velger Belgia. Etter å sett det laget de siste årene er de blitt min nye favoritt ute i Europa. Utrolig spennende blanding av hurtighet og teknikk, med vanvittige anker som ligger på midtbanen! Sun har vell strengt tatt aldri rett, så tviler på den der. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 ... Eg er redd at han ikkje har gode nok spelarar rundt seg (Scholes, Keane, Neville etc) til at han komma på like høgt nivå som CR. Det som gjorde CR så vanvittig god er mentaliteten hans. Det finnes knapt noen som streber like mye som han for å bli best. Hvis Adnan vil, har han gode forutsetninger. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Håper Sun er på fjelltur som vanlig. Janu fortjener bedre enn det. Heller Albania. Grrrrøøsssss!! Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Håpar virkelig han vel Belgia! Lenke til kommentar
PSV Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Belgia er risky da, har dere sett hvor mange fantastiske talenter de har? På England er han vel per dags dato garantert å ta over Shilton sin landskampsrekord gitt konkurrentene han har. Mertens, Hazard, Mirallas, De Bruyne, Chadli, (Bakkali). Milner, Barkley, Young, Townsend, Lennon, Walcott, Oxlade-Chamberlain. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Men han burde ta det landet hvor han føler seg mest fra. Blir for dumt å velge landslag mtp. på spilletid. Han har muligheter til å få plass på Belgia. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 31. januar 2014 Del Skrevet 31. januar 2014 Belgia er risky da, har dere sett hvor mange fantastiske talenter de har? På England er han vel per dags dato garantert å ta over Shilton sin landskampsrekord gitt konkurrentene han har. Mertens, Hazard, Mirallas, De Bruyne, Chadli, (Bakkali). Milner, Barkley, Young, Townsend, Lennon, Walcott, Oxlade-Chamberlain. Han ville spilt flere kamper for England, men han ville nok endt opp med flere seire i lomma med Belgia. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Belgia er det beste valget mtp suksess. Tror neppe han hadde slitt med spilletid for dem eller for England. Velger han England så blir kort reisetid en fordel for han og United. Ikke like slitsomt og han holder seg bedre i form. Dette spiller nok inn på valget. Finnes ikke mange gode grunner til å velge England foran Belgia. Lenke til kommentar
Pernicious Weed Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Tror ikke Januzaj vil ha noe som helst problem med å spille seg inn på Belgias landslag. Kanskje ikke akkurat nå (selv om jeg mener han er god nok), men i framtida. Tror han ender med Belgia, og at det eneste realistiske alternativet til Belgia er Albania. England er mer engelskmennenes håp, og så lenge muligheten er der, så lever de i håpet. Håper at Januzaj velger Belgia i løpet av våren, og at han spiller seg inn i den belgiske VM-troppen. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Slike statistikker er så ubrukelig at jeg ikke kan få sagt det nok. Tenk om speidere bare så på statistikker, i stedet for å faktisk se spilleren spille kamp. Ikke overraskende at Liverpool fansen kommer med noe sånt vræl heller. Typisk. 2 Lenke til kommentar
sdf123 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Vist statistikken sier at Sterling er bedre enn Adnan skal dere være veldig glade(jeg har sett svært lite av Sterling). For det talentet jeg ser i Adnan er enormt! Det sier seg vel selv når hele England håper han skal velge å spille for landslaget der! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 Ikke rart han har mer pasninger og key passes da. Det er bare å sentre ballen til Suarez som er taktikk, så dribler han 20 stk og scorer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 1. februar 2014 Del Skrevet 1. februar 2014 (endret) Som nøytral, så har Januzaj imponert mye mer enn Sterling.Mulig statistikken er noe dårligere, men enn må huske at Januzaj har spilt på et lag i motgang, noe ikke Sterling har. Endret 1. februar 2014 av Slettet+3165 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Håper for all del at Janu ikke er involvert i VM. Han trenger å slappe helt av i sommer slik at batteriet er fulladet før neste sesong. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2014 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2014 Januzaj spiller på det svakeste United-laget siden Berlinmuren fantes. Sterling spiller på det beste LFC-laget siden Vietnamkrigen. Sier seg selv at tallene kommer til å være noenlunde jevne. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå