Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg håper han velger Belgia. Etter å sett det laget de siste årene er de blitt min nye favoritt ute i Europa. Utrolig spennende blanding av hurtighet og teknikk, med vanvittige anker som ligger på midtbanen!

Sun har vell strengt tatt aldri rett, så tviler på den der.

Lenke til kommentar

... Eg er redd at han ikkje har gode nok spelarar rundt seg (Scholes, Keane, Neville etc) til at han komma på like høgt nivå som CR.

Det som gjorde CR så vanvittig god er mentaliteten hans. Det finnes knapt noen som streber like mye som han for å bli best. Hvis Adnan vil, har han gode forutsetninger.

Lenke til kommentar

Belgia er risky da, har dere sett hvor mange fantastiske talenter de har? På England er han vel per dags dato garantert å ta over Shilton sin landskampsrekord gitt konkurrentene han har.

Mertens, Hazard, Mirallas, De Bruyne, Chadli, (Bakkali).

Milner, Barkley, Young, Townsend, Lennon, Walcott, Oxlade-Chamberlain.

Lenke til kommentar

Belgia er risky da, har dere sett hvor mange fantastiske talenter de har? På England er han vel per dags dato garantert å ta over Shilton sin landskampsrekord gitt konkurrentene han har.

Mertens, Hazard, Mirallas, De Bruyne, Chadli, (Bakkali).

Milner, Barkley, Young, Townsend, Lennon, Walcott, Oxlade-Chamberlain.

Han ville spilt flere kamper for England, men han ville nok endt opp med flere seire i lomma med Belgia.

Lenke til kommentar

Tror ikke Januzaj vil ha noe som helst problem med å spille seg inn på Belgias landslag. Kanskje ikke akkurat nå (selv om jeg mener han er god nok), men i framtida.

Tror han ender med Belgia, og at det eneste realistiske alternativet til Belgia er Albania.

England er mer engelskmennenes håp, og så lenge muligheten er der, så lever de i håpet. Håper at Januzaj velger Belgia i løpet av våren, og at han spiller seg inn i den belgiske VM-troppen.

Lenke til kommentar

Slike statistikker er så ubrukelig at jeg ikke kan få sagt det nok. Tenk om speidere bare så på statistikker, i stedet for å faktisk se spilleren spille kamp. Ikke overraskende at Liverpool fansen kommer med noe sånt vræl heller. Typisk.

• Liker 2
Lenke til kommentar

BesPIriIQAAv5uW.jpg

Vist statistikken sier at Sterling er bedre enn Adnan skal dere være veldig glade(jeg har sett svært lite av Sterling). For det talentet jeg ser i Adnan er enormt! Det sier seg vel selv når hele England håper han skal velge å spille for landslaget der!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Som nøytral, så har Januzaj imponert mye mer enn Sterling.
Mulig statistikken er noe dårligere, men enn må huske at Januzaj har spilt på et lag i motgang, noe ikke Sterling har.

Endret av Slettet+3165
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...