Gå til innhold

klarer ikke å åpne mappen min :

Anbefalte innlegg

Hei!

Etter jeg reinstalerte pcen min så klarer jeg ikke å åpne mappen min der så alt d gammle som var på pcen før lagrer seg. Jeg får følgende feilmelding : C:documents and settingseirik is not accessible.

access is denied.

Hva må jeg gjøre for å åpne denne mappen. Plz hjelp, mange viktige filer der :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Etter jeg reinstalerte pcen min så klarer jeg ikke å åpne mappen min der så alt d gammle som var på pcen før lagrer seg. Jeg får følgende feilmelding : C:documents and settingseirik is not accessible.

access is denied.

Hva må jeg gjøre for å åpne denne mappen. Plz hjelp, mange viktige filer der :grumpy:

Du må ta over ownership på mappen. Dette gjør du i properties på mappen, i arkfanen "Security".

Lenke til kommentar
Hei!

access is denied.

Du må ta over ownership på mappen. Dette gjør du i properties på mappen, i arkfanen "Security".

Hmm, jeg finner ingen security i arfanene.

Lenke til kommentar

1) Feilpostet

2) Søkemotoren gir deg svar

3) Svar:

http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=9...ttigheter+mappe :wink:

Posten stenges.

Tråder skal ha et beskrivende emnefelt. Om du lurer på noe om hovedkortet ditt så skal emnefeltet være "Problemer med Epox5k3+ hovedkortet mitt". Tråden skal også være postet i rett kategori. Emnfefelt med kun store bokstaver, overdrevent bruk av !? og lite beskrivende vil bli stengt. Eksempel på dårlig emnefelt er "HJEEEEEELP!!!!HVA GJØR JEG NÅ????????".

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...