fleur Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Holder på å beise og lakke et sofabord, men ser nå at vi har kommet borti det noen steder før det var helt tørt, så det er noen striper her og der. Tenkte å beise og lakke over de små flekkene, men kan jeg tørke det med hårføner for å få litt fortgang i det? Har barn i huset og ikke noe reserve bord så det haster å få det klart Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hei dette er ganske smart triks for å få lakk til å tørke fort. Men det blir mye skumle gasser og passer best utendørs. Det kan også ta fyr. Moderat oppvarming av hele bordet er nok bedre. Husk at meconomen selger tokomponent klarlakk på spray. Den herder meget fort og er veldig sterk. Bra på dører og sånn. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Bare kjør på, og jeg regner med at du selv skjønner når det hele blir i varmeste laget så dermed er det bare til å ta frem føneren også prøve seg frem Lenke til kommentar
fleur Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Leste svarene for sent, så jeg fønte beiseflekkene jeg. Ingenting tok fyr og jeg håper ikke jeg fikk i meg for mange giftige gasser... Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Nei, var nok ikke så ille mange gasser du fikk i deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå