Gå til innhold

Hjelp, win 7 pro eller win 8.1

Weeb91

Anbefalte innlegg

Holder på å bygge ny pc nå, og har kommet til punktet ang. operativsystem. Er i stor tvil om jeg skal beholde win 7, som jeg både har cd og nøkkel, eller oppgradere til win 8.1.

Er litt skeptisk å prøve noe nytt, når jeg er så fornøyd med win 7. Min mor har win 8.1 og jeg skjønner nesten ingenting når hun ber om hjelp på pcen. Er det noen grunn til ikke å oppgradere, og hva er billigste måte, foruten piratkopi(vil ha ekte såklart)?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo veldig komfortabel med win 7, men det er jo fordi jeg ikke har gitt windows 8 en skikkelig sjanse enda.

Samboeren min bruker win 8 (ikke 8.1) på skolen, og er vistnok ikke fornøyd i det hele tatt.

Men har lest at win 8.1 er bedre på mange måter.

Jeg bruker datamaskinen hovedsaklig til spilling, og film (og da mener jeg at filmene ligger på PCen som står på soverommet, og streamer til enten PS3 eller Apple TV, som jeg har mistanker om at jeg får i julegave^^ )

Er det noen fordeler med win 8.1 angående spilling ?

Lenke til kommentar

Windows 7 har fortsatt over 60% av operativsystemmarkedet. Windows 8+1 har vel kombinert litt over 6%, eller var det 9, og sliter i motbakke.

Er du komfortabel med 7, ville jeg fortsatt med det.

Har nettopp bygget meg ny media PC selv, og der ble det Windows 7, etter å ha lest meg opp på 7 vs 8 til jeg så mannen med ljåen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...