KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Berre lurte på om denne blokka vil redusere vannstrømmen betraktelig i et system som ellers har 3/8" ID? (Eheim 1048) Tenkte på denne fordi eg ikkje gidda å bruke 500,- på ei vannblokk til et skjermkort eg snart skal bytte ut likevel. http://www.microplex.no/rubweb/php/rd.php?...OLVD01&toc=5410 Edit: Leifs... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 hva er vits med å kjøpe blokk til et skjermkort du skal bytte ut uansett? Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Neh, ikke noe særlig. Nå har jeg selvfølgelig ikke målt motstanden i den blokken, men jeg tviler sterkt på at du klarer og måle temperaturforandringer som følge av dårligere flow. Men du vil selvfølgelig få litt varmere vann siden du får en varmekilde ekstra. Men det viste du vel. Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 6. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2003 hva er vits med å kjøpe blokk til et skjermkort du skal bytte ut uansett? Fordi det enda e et par måna til eg skal bytte det.. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 6. oktober 2003 Del Skrevet 6. oktober 2003 Den funker ganske bra i allefall, jeg merket ikke nor forskjell når jeg smallt en slik på chipset Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 7. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2003 OK, da kjøper eg ein slik.. Enda litt pengar "spart".. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå