AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 av at jeg var svimmel... Er dette normalt? var litt skummelt :/ Nå har jeg kraftig hodepine, og er like svimmel. Føler jeg har feber også, siden jeg skjelver av kulde :O hva kan det være? Anonymous poster hash: 3b6ad...311 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har våknet av å være svimmel selv, men det har gått over etter ca en halv time. Ta temperaturen, om du har feber så er det vanlig å være svimmel, men om du er unormalt svimmel, ikke kan gå osv. så ville jeg kanskje ringt til legevakta, og forklart situasjonen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Har våknet av å være svimmel selv, men det har gått over etter ca en halv time. Ta temperaturen, om du har feber så er det vanlig å være svimmel, men om du er unormalt svimmel, ikke kan gå osv. så ville jeg kanskje ringt til legevakta, og forklart situasjonen.Ok, takk.Nei, jeg er ikke så svimmel at jeg ikke kan gå heldigvis Anonymous poster hash: 3b6ad...311 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Se om det går over i løpet av dagen. eller i alle fall blir bedre. Dette pleier i alle fall å skje med meg når jeg har feber. Skal ikke si at det ikke er noe farlig, men det høres ikke veldig alvorlig ut i mine ører. Husk å drikk masse vann, hjelper mot hodepine og feber Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Se om det går over i løpet av dagen. eller i alle fall blir bedre. Dette pleier i alle fall å skje med meg når jeg har feber. Skal ikke si at det ikke er noe farlig, men det høres ikke veldig alvorlig ut i mine ører. Husk å drikk masse vann, hjelper mot hodepine og feber Ok, men jeg sjekket nettopp og jeg hadde bare 36,4. (under armen) Anonymous poster hash: 3b6ad...311 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ok, dette kan også være stress, mange blir syke av stress, og i disse tider er det ikke for lite av det heller. Jeg kan anbefale deg å ta igjen litt av den tapte søvnen, for dette kan også føre tiul svimmelhet og hodepine Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Ok, dette kan også være stress, mange blir syke av stress, og i disse tider er det ikke for lite av det heller. Jeg kan anbefale deg å ta igjen litt av den tapte søvnen, for dette kan også føre tiul svimmelhet og hodepineDet kan godt hende ja.. takk for hjelpen! Anonymous poster hash: 3b6ad...311 Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Bare hyggelig. God bedring da Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Bare hyggelig. God bedring da thank u! Anonymous poster hash: 3b6ad...311 Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Kan være tegn på at du ikke er helt i form, og dette kan forårsakes av så mangt. Sjekk det med legen hvis du ikke blir bedre i løpet av morgendagen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå