Solaar Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Jeg blir ofte utlogget fra diskusjon.no på mobil, uten årsak. Dette gjelder kun diskusjon.no, ingen andre forum. Bruker chrome på iOS 7. Interessant nok har det etter at dette problemet startet begynt å dukke opp en reklame på inloggingssiden. Den er strategisk plassert og virker som om den bevisst laster litt etter alt det andre innholdet slik at når du skal trykke på "logg inn" så trykker du på reklamen. Men hvorfor blir man nå for tiden utlogget selv om man ikke vil det? Og hvorfor fungerer ikke tracker med mobil? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Kvifor du blir utlogga veit eg ikkje. Det fungerer fint i Chrome med Android. Skal gje ein lyd til TSP, så kan han sjå på det. At trackeren ikkje fungerer på mobil har kanskje å gjere med at me ikkje har via veldig mykje ressursar til mobilversjonen. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 30. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2014 Til info: idag har dette skjedd mange ganger. Har hele tiden vært på samme tilkobling (eget hjemmenettverk). Har blitt utlogget sikkert fem ganger i løpet av dagen, det skjer fortsatt bare her på diskusjon.no Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 31. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2014 Jeg bumper denne igjen, nå skjer det hver gang jeg skal inn på diskusjon.no. Ingen som vet hva det skyldes? Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 1. mars 2014 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2014 Beklager på forhånd, men jeg må bare bumpe denne igjen. Jeg blir konstant utlogget fra diskusjon.no på mobil, og bare der. Det gjelder altså Chrome og iPhone, siste versjoner av begge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå