Angelika Sverdrup Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Den magiske juletunnell Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Jeg er imponert over din evne til å få "se" motiver i geometriske mønstre og strukturer, og omsette det i kreative og spennende bilder ! Jeg synes dessuten at en rekke av dine naturbilder er aldeles praktfulle, og har tatt det for gitt at du er fotograf av yrke ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Angelika Sverdrup Skrevet 23. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Jeg er imponert over din evne til å få "se" motiver i geometriske mønstre og strukturer, og omsette det i kreative og spennende bilder ! Jeg synes dessuten at en rekke av dine naturbilder er aldeles praktfulle, og har tatt det for gitt at du er fotograf av yrke ! Vennlig hilsen Albert. Wow, tusen takk for en veldig positiv og motiverende tilbakemelding! Jeg er ikke fotograf men har alltid sett form og potensial i det jeg ser rundt meg. Det er først nå i høst at jeg har begynt å gjøre noe med dette på en mer dedikert måte. Kjøpte meg et Sony RX100ii kompaktkamera, som jeg har med overalt. Jeg har ikke klart å lære meg å bruke det ordentlig enda, så alt skjer gjennom redigering etterpå, på mobilen min, Samsung galaxy note 3. Ønsker deg en god jul! Hilsen Angelika Sverdrup Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 23. desember 2013 Del Skrevet 23. desember 2013 Hei, Angelika Sverdrup. Jeg er imponert over din evne til å få "se" motiver i geometriske mønstre og strukturer, og omsette det i kreative og spennende bilder ! Jeg synes dessuten at en rekke av dine naturbilder er aldeles praktfulle, og har tatt det for gitt at du er fotograf av yrke ! Vennlig hilsen Albert. Wow, tusen takk for en veldig positiv og motiverende tilbakemelding! Jeg er ikke fotograf men har alltid sett form og potensial i det jeg ser rundt meg. Det er først nå i høst at jeg har begynt å gjøre noe med dette på en mer dedikert måte. Kjøpte meg et Sony RX100ii kompaktkamera, som jeg har med overalt. Jeg har ikke klart å lære meg å bruke det ordentlig enda, så alt skjer gjennom redigering etterpå, på mobilen min, Samsung galaxy note 3. Ønsker deg en god jul! Hilsen Angelika Sverdrup Hei igjen, Angelika Sverdrup. En riktig God Jul til deg og dine, også ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg