Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

kløe og eksem på høyre side av ryggen som forsvant.

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

i dag morges våknet jeg, og jeg klødde nede på ryggen. da jeg såg meg i speilet hadde jeg eksem fra nede ved rumpen til oppe ved nakken. så etter jeg hadde stått opp og det gikk en time, så gikk det bort. det var ikke varmt eller noe sånt. jeg smurte meg nede på ryggen der jeg klødde i går med babyolje. hva kan årsaken være?

Anonymous poster hash: 429d7...3eb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje du har hatt en allergisk reaksjon, eller noe. Hvis du har smørt deg med bodylotion eller såpe som du ikke tåler, så kan det ha kommet av dette. Siden dette ikke her der lenger så er det antageligvis ikke noe farlig. Hvis det kommer tilbake igjen ville jeg prøve å kutte ut kremer og/ eller bodylotioner i noen dager for å se om det blir bedre. eller eventuelt kontakte lege hvis det ikke går over.

Lenke til kommentar

Kanskje du har hatt en allergisk reaksjon, eller noe. Hvis du har smørt deg med bodylotion eller såpe som du ikke tåler, så kan det ha kommet av dette. Siden dette ikke her der lenger så er det antageligvis ikke noe farlig. Hvis det kommer tilbake igjen ville jeg prøve å kutte ut kremer og/ eller bodylotioner i noen dager for å se om det blir bedre. eller eventuelt kontakte lege hvis det ikke går over.

takk for råd. nå er det kommet en eksem til og den er på venstre side av magen. jeg har ikke smurt meg i dag. jeg har heller ikke dusjet eller brukt såpe.

Anonymous poster hash: 429d7...3eb

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...