Cuneax Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Fjerner bakteriene som forårsaker hull.Ingen flere hull Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis de også hadde funnet opp sunt godteri, ja, det hadde vært noe 2 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis de også hadde funnet opp sunt godteri, ja, det hadde vært noe Hva er definisjonen på godteri, da? 1 Lenke til kommentar
Ham&Cheese Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis de også hadde funnet opp sunt godteri, ja, det hadde vært noe Hva er definisjonen på godteri, da? Godt. Så lenge godteriet smaker godt 3 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Xylitol tyggis? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 De har vel ikke funnet opp tannvennlig godteri, de har identifisert en bakterie som uskadeliggjør en annen? Om det er joghurt eller godteri, jeg liker ikke tanken på å tilføre kroppen unødvendige bakterier den ellers ikke ville hatt. Får tilskrive det min ignorans på fagfeltet, da. Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis de også hadde funnet opp sunt godteri, ja, det hadde vært noe Hva er definisjonen på godteri, da? Godt. Så lenge godteriet smaker godt Appelsin? Mørk sjokolade med mye kakao? Lenke til kommentar
meg0709 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Tyskere som har funnet opp dette, tysk godteri, ja tysk sjokolade smaker jo så ekstremt godt ifra før, not. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Endret 23. desember 2013 av ⅵdar Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 De har vel ikke funnet opp tannvennlig godteri, de har identifisert en bakterie som uskadeliggjør en annen? Om det er joghurt eller godteri, jeg liker ikke tanken på å tilføre kroppen unødvendige bakterier den ellers ikke ville hatt. Får tilskrive det min ignorans på fagfeltet, da. Du får så mange bakterier i deg fra omgivelsene dine at 1 ny ikke gjør så mye. uansett hvor "renselig" du prøver å være. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg