Joachim_F Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Eventyrklassikeren The Hobbit er et unikt spill med en spennende historie.Tilbakeblikk: The Hobbit Lenke til kommentar
Kjetting01 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Den dragen har virkelig forbedret seg gjennom åra! Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Herlig lesing, Joachim! Har faktisk begge versjonene originalt til C64 samt Spectrum. Har aldri spilt det, men det kunne kanskje vært et gøyalt juleferie-eventyr. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Flott artikkel! Husker godt artikkelen i RetroGamer, det bladet er gull verdt for alle spillinteresserte som liker historien til mediet. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Bra artikkel . Har akkurat sett filmen også, så er litt i Hobiten modus om dagen. Tror jeg må se litt nærmere på dette spillet, aldri virkelig prøvd meg på en tekst adventure, kanske på tide. Endret 21. desember 2013 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 >drink beer You drink some beer. >drink beer You drink shome beer. Joda, små og fine detaljer tilbake på 80-tallet også. Lenke til kommentar
Philber Desanex Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Spilte dette på C64. Det var gøy den gangen. Jeg lurer på hvor moro det er i dag. Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg har dette på min ZX Spectrum Tok alt for lang tid å komme forbi trollene før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå