SommerSolo Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august ilpostino skrev (17 timer siden): For å generalisere litt: for mange arbeidsgivere er det fordelaktivt om ansatte driver med frivillighet på fritiden. Men, det trekker vel ikke opp på CV-en at du har vært moderator på kvinneguiden. Det er jo flaut og i det hele tatt innrømme for noen at du har hatt bruker der 😛 2 Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august SommerSolo skrev (4 timer siden): Deg har jeg også snakket med på kvinneguiden Uffda, det var sikkert ikke bra. Er ofte en litt fæl fyr der.. 2 1 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 22. august Rapporter Del Skrevet 22. august Sovna skrev (17 minutter siden): Uffda, det var sikkert ikke bra. Er ofte en litt fæl fyr der.. Jeg synes du var morsom jeg. Fikk litt velfortjent kjeft fra deg. 1 1 Lenke til kommentar
Benjamin butt on Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august ilpostino skrev (På 21.8.2024 den 11:34 PM): er akronym for Age, Sex, Location. I de gode, gamle dager var det mange som brukte det som åpningsreplikk for å spørre etter kjønnet til den andre, alder og hvor de bodde. Hvis noen spør om sex sier jeg ja, lokasjon og alder er ikke så viktig, bare de er mellom 20 og 86 2 Lenke til kommentar
Benjamin butt on Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august Entern skrev (På 22.8.2024 den 12:00 AM): Du også? 😢 Velkommen til Diskusjon.no, det er et mye bedre forum 😊 Men det skjer jo Minde her. Kg er mer underholdende 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 24. august Rapporter Del Skrevet 24. august Benjamin butt on skrev (3 timer siden): Men det skjer jo Minde her. Kg er mer underholdende Enig Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Benjamin butt on skrev (På 24.8.2024 den 8:50 AM): Men det skjer jo Minde her. Kg er mer underholdende Ja det er snodig hva de peppermøene på det forumet kan finne på å spørre om haha. Spesielt i Singeliv delen av forumet 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Martelè skrev (3 minutter siden): Ja det er snodig hva de peppermøene på det forumet kan finne på å spørre om haha. Spesielt i Singeliv delen av forumet Ja der er det mye rart der har du riktig profilbilde Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (6 minutter siden): Ja der er det mye rart der har du riktig profilbilde 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Martelè skrev (5 minutter siden): Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Benjamin butt on skrev (På 24.8.2024 den 8:50 AM): Men det skjer jo Minde her. Kg er mer underholdende Tiltredes Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Benjamin butt on skrev (På 24.8.2024 den 8:50 AM): Men det skjer jo Minde her. Kg er mer underholdende Joda, er mye morsomt der inne, jeg har stått bak en god del av fisetrådene blant annet. Men hets, personforfølgelse, grusomme uttalelser om andre mennesker og tilogmed oppfordringer til selvmord til sårbare mennesker skjer der inne. Det er grumsete 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Maskinfører skrev (40 minutter siden): Et KG-medlem med den allmektige Rhodiola i hælene 1 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Martelè skrev (58 minutter siden): Et KG-medlem med den allmektige Rhodiola i hælene Ja 2 Lenke til kommentar
SommerSolo Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Tussi skrev (3 timer siden): Joda, er mye morsomt der inne, jeg har stått bak en god del av fisetrådene blant annet. Men hets, personforfølgelse, grusomme uttalelser om andre mennesker og tilogmed oppfordringer til selvmord til sårbare mennesker skjer der inne. Det er grumsete Skjer det? Det er trist å lese. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Tussi skrev (3 timer siden): Joda, er mye morsomt der inne, jeg har stått bak en god del av fisetrådene blant annet. Men hets, personforfølgelse, grusomme uttalelser om andre mennesker og tilogmed oppfordringer til selvmord til sårbare mennesker skjer der inne. Det er grumsete Jepp, det er ganske ille hvordan ekstrem mobbing er helt ok der inne. Særlig av trygdede og syke. Slikt ville blitt ordnet opp i kjapt og effektivt her, moderatorene her ville aldri akseptert slik oppførsel 2 1 Lenke til kommentar
Benjamin butt on Skrevet 25. august Rapporter Del Skrevet 25. august Martelè skrev (4 timer siden): Ja det er snodig hva de peppermøene på det forumet kan finne på å spørre om haha. Spesielt i Singeliv delen av forumet Jeg hadde har hatt flere sprø damer etter meg der.😆 Lenke til kommentar
slagelsedt Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september Nå ble jeg utestengt på nytt i dag fra KG fordi at jeg konfronterte noen brukere og Forumansvarlig for brudd på taushetsplikten. Det er en tråd der inne som omhandler BPA og brukere. Og der er det flere BPA assistenter som bryter taushetsplikten. Jeg er også BPA assistent og konfronterte dem med dette. Og jeg har hatt en lengre diskusjon i tre dager med Forumansvarlig om dette. I dag ble jeg utestengt fordi at jeg legger frem hva som står i arbeidskontrakt og forskriftene fra leverandørene om taushetsplikt og straffeansvar. 3 Lenke til kommentar
Tussi Skrevet 12. september Rapporter Del Skrevet 12. september slagelsedt skrev (12 minutter siden): Nå ble jeg utestengt på nytt i dag fra KG fordi at jeg konfronterte noen brukere og Forumansvarlig for brudd på taushetsplikten. Det er en tråd der inne som omhandler BPA og brukere. Og der er det flere BPA assistenter som bryter taushetsplikten. Jeg er også BPA assistent og konfronterte dem med dette. Og jeg har hatt en lengre diskusjon i tre dager med Forumansvarlig om dette. I dag ble jeg utestengt fordi at jeg legger frem hva som står i arbeidskontrakt og forskriftene fra leverandørene om taushetsplikt og straffeansvar. Drit i KG, jeg har gitt opp KG, hilsen Topsi, lenge siden jeg ble utestengt, men jeg har ikke giddet gå inn etterpå 2 Lenke til kommentar
P7SA Skrevet 18. september Rapporter Del Skrevet 18. september On 21.8.2024 at 4:18 PM, Tussi said: Jeg ble utestengt der, admin skrev "du kan ikke skrive *noe imot abort* selv om det er sant" Min utheving . .. Da gadd jeg ikke gå tilbake etter utestengelse heller Greit at folk er uenig, men det der er meningspoliti Det er helt sykt. Har sett lignende mot meg. Basically. "Det du sier stemmer og er korrekt, men slutt med det." On 21.8.2024 at 4:21 PM, Maskinfører said: Enig Tussi utestengt til 18 November Utestengt igjen. Uffda. Du som er så snill og hyggelig. Sett deg noen ganger i kontroversielle tråder. Du fremstår som helt harmløs og grei sammenlignet med de fleste. Ikke deg det er noe galt med. Det er moderatorene på den siden. On 21.8.2024 at 4:49 PM, Martelè said: Har faktisk blitt permanent utestengt nå av den berykted Rohdiola. Han er sterkt imot folk som vil begynne en tråd som anonym og deretter trå frem med navn senere. Jeg brukte å gjøre det fordi jeg vet at folk kan skrive meget stygge ting der, og derfor foretrakk jeg å begynne trådene som anonym. Den fyren er ikke riktig velbevart Rhodiola.. Utvilsomt den værste på den siden. Dårlig evne til å vurdere mennesker, samtidig som han har makt til å kaste ut brukere basert på nevnte vurdering. Helt sykt. Noe av det som irriterer meg mest med KG er at modereringen og regelverket ikke fungerer likt på alle. Om en moderator først har funnet at DEG, eller noen av dine meninger liker vi ikke. Da kan regelverket brukes akkurat som ønsket. Det kan tolkes så subjektivt de ønsker. Eksempelvis så finnes det brukere der med mange tusen innlegg. Noen av disse avsporer tråder ganske mye og ofte. Noe som resulterer i side på side med off-topic. Men om en person de ikke liker like godt skriver to innlegg som er bare delvis relevant for tema og gjør det i to tråder. Regelbrudd! * Avsporinger. Andre brukere med tusenvis av innlegg legger inn bilder direkte fra studier uten problemer gang på gang. År etter år. Men om jeg gjør akkurat samme. Regelbrud! "* Gjengivelse av tekst, bilder og annet innhold fra eksterne sider. " (Jeg viste til noe i en fagfellevurdert studie som var av høy kvalitet.) Hvorfor ikke behandle alle likt? Mye av regelverket er høyst subjektivt. Person A kan si 2+2=4. Person B kan si det samme, men pga. moderatorenes subjektive vurdering av person B sin historikk så kan akkurat samme opplysning være regelbrudd. F.eks "Innhold Kvinneguiden ikke ønsker å assosieres med." Eller når person A sa det så var ok. Men når du påpeker det samme faktum så oppfatter vi det som krenkende innhold. Det som også er teit med KG, er at om man har utført et regelbrudd og ikke skjønner hvorfor, så er det liten sannsynlighet for at man får en god forklaring på hvorfor det er et regelbrudd, når andre som har skrevet lignende ikke blir tatt for regelbrudd. Dette tror jeg går tilbake til at KG ikke ønsker et godt definert regelverk, for da står ikke moderatorene fritt til å drive på slik som de ønsker. Det vil si. Slenge regelbrudd på folk de ikke liker meningene til. Regelbrudd som på sikt fører til utkastelse. Husker det var en lengre tråd her på diskusjon.no hvor mange som var kastet ut fra KG var samlet og klagde på modereringen. Tror den ble stengt. Men fint at det ihvertfall er mulig å dele sine tanker rundt KG og modereringen som pågår på siden. 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg