Gå til innhold

Moderatorene på Kvinneguiden og andre forum


Line18

Anbefalte innlegg

ilpostino skrev (17 timer siden):

For å generalisere litt: for mange arbeidsgivere er det fordelaktivt om ansatte driver med frivillighet på fritiden. 

Men, det trekker vel ikke opp på CV-en at du har vært moderator på kvinneguiden. Det er jo flaut og i det hele tatt innrømme for noen at du har hatt bruker der 😛 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ilpostino skrev (På 21.8.2024 den 11:34 PM):

er akronym for Age, Sex, Location. I de gode, gamle dager var det mange som brukte det som åpningsreplikk for å spørre etter kjønnet til den andre, alder og hvor de bodde.

Hvis noen spør om sex sier jeg ja, lokasjon og alder er ikke så viktig, bare de er mellom 20 og 86

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Benjamin butt on skrev (På 24.8.2024 den 8:50 AM):

Men det skjer jo Minde her.

Kg er mer underholdende 

Joda, er mye morsomt der inne, jeg har stått bak en god del av fisetrådene blant annet. Men hets, personforfølgelse, grusomme uttalelser om andre mennesker og tilogmed oppfordringer til selvmord til sårbare mennesker skjer der inne. Det er grumsete

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 timer siden):

Joda, er mye morsomt der inne, jeg har stått bak en god del av fisetrådene blant annet. Men hets, personforfølgelse, grusomme uttalelser om andre mennesker og tilogmed oppfordringer til selvmord til sårbare mennesker skjer der inne. Det er grumsete

Skjer det? Det er trist å lese. 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Tussi skrev (3 timer siden):

Joda, er mye morsomt der inne, jeg har stått bak en god del av fisetrådene blant annet. Men hets, personforfølgelse, grusomme uttalelser om andre mennesker og tilogmed oppfordringer til selvmord til sårbare mennesker skjer der inne. Det er grumsete

Jepp, det er ganske ille hvordan ekstrem mobbing er helt ok der inne. Særlig av trygdede og syke. Slikt ville blitt ordnet opp i kjapt og effektivt her, moderatorene her ville aldri akseptert slik oppførsel :) 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Nå ble jeg utestengt på nytt i dag fra KG fordi at jeg konfronterte noen brukere og Forumansvarlig for brudd på taushetsplikten. Det er en tråd der inne som omhandler BPA og brukere. Og der er det flere BPA assistenter som bryter taushetsplikten. Jeg er også BPA assistent og konfronterte dem med dette. Og jeg har hatt en lengre diskusjon i tre dager med Forumansvarlig om dette. I dag ble jeg utestengt fordi at jeg legger frem hva som står i arbeidskontrakt og forskriftene fra leverandørene om taushetsplikt og straffeansvar. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
slagelsedt skrev (12 minutter siden):

Nå ble jeg utestengt på nytt i dag fra KG fordi at jeg konfronterte noen brukere og Forumansvarlig for brudd på taushetsplikten. Det er en tråd der inne som omhandler BPA og brukere. Og der er det flere BPA assistenter som bryter taushetsplikten. Jeg er også BPA assistent og konfronterte dem med dette. Og jeg har hatt en lengre diskusjon i tre dager med Forumansvarlig om dette. I dag ble jeg utestengt fordi at jeg legger frem hva som står i arbeidskontrakt og forskriftene fra leverandørene om taushetsplikt og straffeansvar. 

Drit i KG, jeg har gitt opp KG, hilsen Topsi, lenge siden jeg ble utestengt, men jeg har ikke giddet gå inn etterpå

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...