Gå til innhold

Moderatorene på Kvinneguiden og andre forum


Line18

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har faktisk blitt permanent utestengt nå av den berykted Rohdiola.
Han er sterkt imot folk som vil begynne en tråd som anonym og deretter trå frem med navn senere.
Jeg brukte å gjøre det fordi jeg vet at folk kan skrive meget stygge ting der,
og derfor foretrakk jeg å begynne trådene som anonym. Den fyren er ikke riktig velbevart

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Martelè skrev (2 minutter siden):

Har faktisk blitt permanent utestengt nå av den berykted Rohdiola.
Han er sterkt imot folk som vil begynne en tråd som anonym og deretter trå frem med navn senere.
Jeg brukte å gjøre det fordi jeg vet at folk kan skrive meget stygge ting der,
og derfor foretrakk jeg å begynne trådene som anonym. Den fyren er ikke riktig velbevart

Selv om du skrev "jeg er anonymkode 123?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Martelè skrev (5 minutter siden):

Har faktisk blitt permanent utestengt nå av den berykted Rohdiola.
Han er sterkt imot folk som vil begynne en tråd som anonym og deretter trå frem med navn senere.
Jeg brukte å gjøre det fordi jeg vet at folk kan skrive meget stygge ting der,
og derfor foretrakk jeg å begynne trådene som anonym. Den fyren er ikke riktig velbevart

Du het Martelé der også ? Ja det skrives masse stygt der inne både hets og sjikane men er bare koselige som utestenges 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (2 minutter siden):

er akronym for Age, Sex, Location. I de gode, gamle dager var det mange som brukte det som åpningsreplikk for å spørre etter kjønnet til den andre, alder og hvor de bodde.

Åja det er det ja takk takk for svar er ikke så skolert jeg vettu Age Sex Location da skal jeg huske på det neste gang jeg ser ett slik ord 😀 er bare 36 jeg vettu og oppfører meg som en 70 åring 😉

Lenke til kommentar
Martelè skrev (7 timer siden):

Har faktisk blitt permanent utestengt nå av den berykted Rohdiola.
Han er sterkt imot folk som vil begynne en tråd som anonym og deretter trå frem med navn senere.
Jeg brukte å gjøre det fordi jeg vet at folk kan skrive meget stygge ting der,
og derfor foretrakk jeg å begynne trådene som anonym. Den fyren er ikke riktig velbevart

Du også? 😢

Velkommen til Diskusjon.no, det er et mye bedre forum 😊

  • Innsiktsfullt 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
ilpostino skrev (8 timer siden):

er akronym for Age, Sex, Location. I de gode, gamle dager var det mange som brukte det som åpningsreplikk for å spørre etter kjønnet til den andre, alder og hvor de bodde.

Ok. Jeg er den fødte rebell men snill som et lam. Jeg er også den fødte sjef uten og være sjef i noen sammenhenger, også blir jeg alltid like sjokkert når jeg logger inn at jeg enda ikke har fått advarselpong enda siden det er mitt merkevare. 

Endret av SommerSolo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...