memberid-323818 Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Fant ut nå nettopp at 2 120mm radiatorer skal passe Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Jeg er enig med BirgerCaC - gå for luftkjøling. En god kjøler med stillegående vifter bråker ikke mye, og det er i tillegg en del billigere. Jeg bruker disse viftene og er storfornøyd med det. De går veldig stille, og merker ikke noe til dem. Vannkjøling til GPU er heller ikke nødvendig, og spesielt ikke når plassen er knapp. Kjøp gjerne et kort med kjøler fra produsent og ikke referansekjøleren. i5 er best eget til gaming, og gir mest bang for the buck. i7 bruker du dersom du skal drive med redigering av video og er unødvendig i et gamingsystem. 1 Lenke til kommentar
Harald1008 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Msi z87i Mini itx hovedkort, som er kjempebra! Lenke til kommentar
G-Oh-O Skrevet 26. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2013 Msi z87i Mini itx hovedkort, som er kjempebra! Har du prøvd deg på overklokking? Mange valgmuligheter? Lenke til kommentar
Brusglass Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 Har du prøvd deg på overklokking? Mange valgmuligheter? På generell basis er de fleste MSI-hovedkort med mulighet for å overklokke svært enkle å bruke, og man har samtidig mange valg. Med både OC-genie og Click-BIOS er du sikret Har selv MSI-hovedkort i gameren her, og det var fantastisk enkelt å overklokke. Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 27. desember 2013 Del Skrevet 27. desember 2013 Jeg bygget akuratt en slik pc. Om du skal bruke Node 304 kabinettet er det viktig at du ikke kjøper en strømforsyning som er for stor, da denne vil bruke opp plassen du trenger for et langt grafikkort, i tillegg bør kablene fra strømforsyningen komme ut på "riktig" sted, ellers blir dem også i veien for grafikkortet. Jeg bruker den slik som på bildet, men med 1 256gb ssd og et 560ti kort. Da jeg muligens oppgraderer til 780ti i hovedpcen tar jeg mitt gamle 680kort inn i dette bygget. Var veldig stillegående, eneste jeg hører i systemet er grafikkortet for øyeblikket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå