Zahl Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har et Radeon HD6970 og jeg tenkte å oppdatere driverne. Hadde 13.4 før og avinstallerte alt. Benyttet meg av AMD autodetect-sak og den sa 13.12 var de nyeste driverne. Lastet ned og installerte, men AMD CCC sier fortsatt at jeg har 13.4. Dette irriterer meg noe, da det kommer opp hver gang jeg starter BF4 at spillet "anbefaler 13.9 eller over". Noen tips eller idéer? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ikke bruk auto detect.. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Hvorfor skulle det ha noe å si? Kom frem til akkurat samme versjon som jeg gjorde uansett. Har prøvd å re-installere igjen (13.12), men CCC viser fortsatt bare 13.4. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Velkjent problem. Da du avinnstallerte 13.4 driveren fikk du fjernet alt - det ligger igjen versjon-info i registerfilen (Registry) til Windows. Google det. Lenke til kommentar
Zahl Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Hmmm, jeg fant en guide på det og slettet mange mapper og registerfiler flere ulike plasser. Likevel viser den fortsatt 13.4. Litt usikker på om jeg gidder formatere for dette for å si det slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå