RBW Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Som en godteributikk for vannkjølings- og casemod-entusiaster.Techbay (Ekstra) 1 Lenke til kommentar
Sermoni Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Super artikkel, TB fortjener creds! 4 Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har tenkt litt Techbay blir litt dyrt i frakt for småting - men nå som jeg ser at det er han og kona som styrer med det så blir nok terskelen min mye lavere for å være med å få Techbay til å gå rundt 6 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jeg har tenkt litt Techbay blir litt dyrt i frakt for småting De tilbyr vel frakt med brev til 39,- ikke så veldig ille det. 3 Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Super butikk, håper det er liv laga i det lange løpet (jeg bidrar så godt jeg kan ;-)) 1 Lenke til kommentar
Nødstopp Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Flott artikkel. Har bestilt en del fra Techbay, og det går like knirkefritt hver gang. Bestiller definitivt mer derfra i fremtiden, ikke bare for å støtte nisje- og spesialbutikker som denne, men også fordi de faktisk har skikkelig service og fine priser. Fikk til og med karameller i en bestilling, slå den! 3 Lenke til kommentar
Phuff Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har alltid handlet der. Meget god butikk. (jeg har vannkjølt pc deler i 10+ år) 2 Lenke til kommentar
CoalPX Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bor ikke så langt unna Techbay, er det kun et lager for nettbutikk eller kan man også gå dit å kjøpe ting? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ser å siden at de har "hente på lager" option ved betalling. så vil tro at du må handle hjemme også hente....... tror jeg 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Techbay er fantastisk bra. De kom til og med hjem til meg med en vare fordi det var på veien hjem for en av de ansatte. Snakk om kundeservice. Kommer alltid til å handle vannprodukter fra TB. Fikk også snop ved forrige bestilling.. Helt kanon Endret 20. desember 2013 av kalleklovn12 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Bor ikke så langt unna Techbay, er det kun et lager for nettbutikk eller kan man også gå dit å kjøpe ting? Kan dra dit å kjøpe. Helt genialt. 1 Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har faktisk tenkt litt frem og tilbake på vannkjøling til min pc. Sett litt på tyske sider, men har ikke kjøpt noe, fordi jeg foretrekker å kjøpe fra Norge med tanke på at det er mer lettvint mtp i forhold til reklamasjon osv. Nå når jeg hørte om denne butikken, ble det plutselig mye mer aktuelt og tilbakemeldingene i kommentarfeltet er det ikke noe å si på! 1 Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Var å henta noen Noiseblocker vifter der, den gangen det kun var TechBay som tok dem inn Lenke til kommentar
Dacom Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Flott med sånne nettbutikker Og super kundeservice Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Har og veldig bra erfaring med Techbay. Har handlet komplett vannkjølingssett der og fikk gode råd ang. valg av deler. Har og en Mist 500 kjørende fra Microplex tiden. Stille og stabil strømforsyning, og tydeligvis lang levetid. Heder og ære :-) Q 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Regnet sammen for moroskyld hva jeg har brukt på TechbayRunder snart 30K .. Vannkjøling for meg og noen kompiser.Dyrt men gøy! Selvom Techbay kanskje er dyrere enn andre utenlandske aktører ser jeg ingen grunn til å stoppe med TechbayStå på HP! Endret 21. desember 2013 av Snytefant 1 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 For noen dager siden fikk jeg mail ifra TB om jeg hadde bestillt noen av delene feil, fordi de passet ikkje sammen med mindre jeg hadde noen spesialdeler. Jeg ringte tilbake, og det viste seg at jeg hadde bestillt litt feil sent på kvelden Utrolig bra service fra sjefen selv som har enormt med kunnskap om vannkjøling. Selv om jeg har vannkjøling på noen maskiner her hjemme, så er jeg en EVIG noob i forhold til HP Faale. Techbay er rett og slett en kongebutikk! 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Handla fra TechBay lenge. God service, ok priser. Har fått varer gratis siden de ikke var lagt opp i nettbutikken (bl.a. o-ringer). De sitter på mer en de faktisk selger, så send dem en epost om du trenger du noe. Det er også min enste minus ved butikken, de kunne hatt et bredere utvalg. F.eks innført varer som hadde lang leveringstid, så slipper butikken eget lager. F.eks de andre seriene (fargene) fra Bitspower (og mer fra hver serie). Lenke til kommentar
Daily-Drifter Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Jeg har tenkt litt Techbay blir litt dyrt i frakt for småting - men nå som jeg ser at det er han og kona som styrer med det så blir nok terskelen min mye lavere for å være med å få Techbay til å gå rundt helt klart! støtt små lokale foretak. Det er forbrukernes ansvar å ikke la komplett og ekjøp ta livet av alle små aktører. Jeg kommer også til å gi denne bedriften litt business 1 Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 12. januar 2014 Del Skrevet 12. januar 2014 Flott artikkel. HPF har virkelig vært en del av mitt "PC liv". Glad han har startet techbay 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå