GamerStrikeHD Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Hei, jeg har et skjermkort som klikker med masse farger som her: http://www.youtube.com/watch?v=_VUrwj_3k5o Endret 20. desember 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
Hakonnn Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei, jeg har et skjermkort som klikker med masse farger som her: Nå ser jeg ikke noe bilder, men jeg antar at med farger så mener du artifakter? Det kan komme av at GPU'n er defekt, blir for varm eller er klokket for høyt. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Hei, jeg har et skjermkort som klikker med masse farger som her: http://www.youtube.com/watch?v=_VUrwj_3k5o Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Sjekk ledningen fra skjermkort til skjerm at denne sitter ordentlig. Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 "Lodde" om et ødelagt skjermkort: Husk garanti o.s.v. FØR du begynner med dette.!! Du tar ut skjermkortet, tar av kjølere/vifter, og sånt som er løst eller kan smelte. Så pakker du inn skjermkortet i aluminiumsfolie sammen med føleren til et steketermometer. Så legger du pakken på en tallerken og plasserer den i mors stekeovn. Termometeret plasseres sånn at du kan lese det av hele tiden!!! Og det må være av den nøyaktige typen! Så setter du deg på en stol og følger med termometeret hele tiden!!!! Så setter du stekeovnen på 210grader Celsius og skrur den på. Når steketermometeret viser nøyaktig 200 grader Celsius venter du i nøyaktig 2 min. Og Slår av ovnen. Nå skal ingenting røres. Og ovnen skal kjølne til alt er kalt. Først da kan du ta "pakken ut, montere kortet. Nå virker kortet, MEN det er uenighet hvor lenge. Dersom kortet er ødelagt så er det i hvert fall et lærerikt forsøk. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 "Lodde" om et ødelagt skjermkort: Husk garanti o.s.v. FØR du begynner med dette.!! Du tar ut skjermkortet, tar av kjølere/vifter, og sånt som er løst eller kan smelte. Så pakker du inn skjermkortet i aluminiumsfolie sammen med føleren til et steketermometer. Så legger du pakken på en tallerken og plasserer den i mors stekeovn. Termometeret plasseres sånn at du kan lese det av hele tiden!!! Og det må være av den nøyaktige typen! Så setter du deg på en stol og følger med termometeret hele tiden!!!! Så setter du stekeovnen på 210grader Celsius og skrur den på. Når steketermometeret viser nøyaktig 200 grader Celsius venter du i nøyaktig 2 min. Og Slår av ovnen. Nå skal ingenting røres. Og ovnen skal kjølne til alt er kalt. Først da kan du ta "pakken ut, montere kortet. Nå virker kortet, MEN det er uenighet hvor lenge. Dersom kortet er ødelagt så er det i hvert fall et lærerikt forsøk. Takk for tipset, men har forsikring, og den er ganske ny. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis den er ganske ny så sjekk garanti osv på den! Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 (endret) Også det er laptop, jeg er ikke flink med å drive å operere en laptop, jjeg må også slå på skjermen for at den skal gå seg, men det virker i 5 sec Endret 22. desember 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis det er en laptop dette.dreier seg om så kan det se ut til å bli litt mer vrient. Du kan jo alltids levere inn hele greia tilbder du kjøpte den. Husk at hvis du skrur opp selv så kan garanti forsvinne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå