pmba Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Viderefører arven til klassisk medieavspiller.Spotify hedrer Winamp med Spotiamp Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 har aldri brukt winamp, og har ikke hørt om det før jeg fik vite om det når jeg begynte å lese på denne siden, altså for et år siden.... Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Winamp var genialt, husker jeg lasted ned masse forskjelige skins til det blant annet. Men det er vel strengt tatt ikke Spotify som har kommet med Spotiamp. Bare en ansatt i spotify. Spotiamp is a Swedish product made by Ludde in Gothenburg, Sweden. Spotiamp is not an officially supported product of Spotify®. Use it at your own risk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Og bra er det, for dette er jo et enormt brudd på både trademark og copyright. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Gammelt er gammelt, vi vil ha nytt ikke gjenskaping av gamle ting... Lenke til kommentar
Yamarin415 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Gammelt er gammelt, vi vil ha nytt ikke gjenskaping av gamle ting... Nostalgia is a bitch? 2 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Gammelt er gammelt, vi vil ha nytt ikke gjenskaping av gamle ting... Denne var ganske så velkommen her. Winamp sitt utseende er kompakt og enkelt, samtidig støtter denne etterligningen shoutcast og har egen equalizer. Å gi denne en fast plass på skjerm #2 var herlig. Lenke til kommentar
BonBattery Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Gammelt er gammelt, vi vil ha nytt ikke gjenskaping av gamle ting... Dessvere er meste "nytt" som ein stor søppelhaug der 1 gjenstand blant skrotet faktisk er bedre Lenke til kommentar
oleost Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) har aldri brukt winamp, og har ikke hørt om det før jeg fik vite om det når jeg begynte å lese på denne siden, altså for et år siden.... Du er nok enten for gammel eller for ung, de fleste som var interresert i IT og brukte PCen til musikkavspilling på 90tallet veit hva Winamp var. Endret 20. desember 2013 av oleost 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Dessvere er meste "nytt" som ein stor søppelhaug der 1 gjenstand blant skrotet faktisk er bedre Nei, slik tenker du bare fordi du er fanget i en nostalgisk bobble og alt som er nytt er automatisk søppel for deg, jeg er ikke slik og ser at nytt er bra. Lenke til kommentar
kskjon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er det virkelig Spotify som har laget den her? Jeg tittet på nettsida (www.spotiamp.com) og der står det følgende: Spotiamp is a Swedish product made by Ludde in Gothenburg, Sweden. Spotiamp is not an officially supported product of Spotify®. Jeg vet ikke hvem "Ludde" er, kanskje er han ansatt hos Spotify, men det ser ikke ut som det er Spotify som står bak. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nei, slik tenker du bare fordi du er fanget i en nostalgisk bobble og alt som er nytt er automatisk søppel for deg, jeg er ikke slik og ser at nytt er bra. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Meningsløs posting av bilde, tar bare unødvendig plass så la være og gjør slikt i framtiden ok? uansett så har jeg absolutt helt rett, dem som sier alt var bedre før er rett og slett bare patetiske. Jeg er oppvokst på 90 tallet i gamle dager men jeg liker nye ting på samme måte som jeg likte ting på 90 tallet Endret 21. desember 2013 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Noen som fikk til å installere visualization pluginen? Jeg får det ikke til. Edit: Fikk det til. Endret 21. desember 2013 av Mellom rom?! Lenke til kommentar
klakkelakk Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Husker winamp og den første mp3-filen jeg delte. Gikk dog ikke så bra, da maskinen hans var for gammel, hakket. Syns at det var stas med mmx på min cpu fordi det kunne brukes for å dekode raskere. CPU forbruk ved avspilling var på 80%. Kjipt at Winamp ikke ble opensource. Lenke til kommentar
Mellom rom?! Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Hvordan sletter man sine egne innlegg? Endret 21. desember 2013 av Mellom rom?! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvordan sletter man sine egne innlegg? Rapporter det Lenke til kommentar
johanf Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 This. Is. Fucking. Awesome. Lenke til kommentar
Truls84 Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Hvis man ikke vil bruke spotify, så er winamp en av de beste valgene for lokal avspilling. Den spilleren er så oversiktelig og kompakt, lett å ha skult i et hjørne. Spotify sin klient er en massiv rute som tar opp mye plass til å ha den funksjonaliteten den har(og ikke har). Ikke støtte for å velge hvilken output enhet du ønsker, om du ønsker å bruke dedikerte drivere og lignende. Spotify er faktisk dårligere lydmessig en Winamp. 1 Lenke til kommentar
gurubashi arena Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 har aldri brukt winamp, og har ikke hørt om det før jeg fik vite om det når jeg begynte å lese på denne siden, altså for et år siden.... Du er nok enten for gammel eller for ung, de fleste som var interresert i IT og brukte PCen til musikkavspilling på 90tallet veit hva Winamp var. Jeg ble født i 1998 og jeg brukte Winamp en stund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg