Skrueduck Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Det er numre fra forskjellige land hver gang, to hver dag. Begynte for noen dager siden. Skjer det dere også? Endret 20. desember 2013 av Skrueduck Lenke til kommentar
smartphone Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hatt en fra USA en del ganger, men lang tid i mellom. Tok den i dag og det var en telefonselger, hadde visst kjøpt noe fra det firmaet riktignok for flere år siden. Husker det også ble ringt for noen mnd siden, men da sa jeg nei med en gang. Så kommer nok til å ringe igjen om noen mnd. Tok den i dag fordi jeg trodde det var et kurs som var ganske interessant, som jeg ble oppringt om for et år siden. Har også hatt noen få andre jeg ikke vet hva er, fra et annet land. Husker ikke hvorfra. Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Har hatt telefoner fra Brasil, Fidji og Russland mm. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det er numre fra forskjellige land hver gang, to hver dag. Begynte for noen dager siden. Skjer det dere også? Blir oppringt jevnlig fra hemmelige nummer, forskjellige utenlandske callsentere. Vet ikke helt hva de vil, men jeg har det jeg trenger. Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Kan kriminelle sitte i f.eks. Nigeria og ringe med landskoder fra hele verdenen? Lenke til kommentar
arnekohn Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har også vært plaget med at kriminelle svindlere har ringt oss på fasttelefonen mange ganger. Tiltak som virket var følgende: vi fikk fjernet nummeret fra alle opplysningstjenester og vi tok telefonen når de ringte, men vi sa ikke noe når vi tok av røret. Dette førte til at de gav opp å ringe, og vi har ikke vært plaget med det siden. 1 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Har man Android, så kan man jo bare installere "Tasker" så sette opp et script som gjør at den automatisk legger på om et nummer fra X land ringer, uten at du selv får vite noe.. 1 Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 25. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2013 Root Call Blocker gjør det samme. Kan blokkere alle samtaler fra utlandet med "+*". Lenke til kommentar
jshamre94 Skrevet 30. desember 2013 Del Skrevet 30. desember 2013 Det er numre fra forskjellige land hver gang, to hver dag. Begynte for noen dager siden. Skjer det dere også? Opplever akkuratt det samme som du, hvilken operatør og abonnement har du? Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Hadde One Call. Lenke til kommentar
jshamre94 Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Hadde One Call. hjalp det å bytte operatør? evt hav gjorde du for å få slutt på det? Lenke til kommentar
Tutti Frutti Skrevet 31. desember 2013 Del Skrevet 31. desember 2013 Har fått fra USA et par ganger, hva sa de? Her prøvde de å svindle meg ved å si at jeg måtte gi passord til pc osv. De la på når jeg sa at jeg ikke hadde pc (hadde det, skulle bare se hvordan de reagerte) Lenke til kommentar
Skrueduck Skrevet 31. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2013 Ja, slutt på det etter jeg byttet til Telenor og fikk nytt nummer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå