Unlikely Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Bestilte prosessor og hovedkort fra Dustinhome den 12.12.2013. Hovedkortet hadde status som "Sendes innen 1-3 dager" noe jeg anså som ok da jeg værtfall kunne forvente å få pakken rundt juletider. Fikk tidligere denne uka mail med endring av forventet leveranse til 20.12.2013. Litt bittert, men ok. Nå fikk jeg enda en mail med endring av leveranse til 8.1.2014..... Hadde vært flott med en mail eller telefon om eventuell endring av ordre til tilsvarende produkt for å få det i tide til jul. Tenkte det var en god idè å lufte irritasjonen en plass. Får prøve å ringe å ordne noe. Edit: Nydelig. Tollpost har begrenset drift i romjula, noe som betyr at jeg ikke har sjans til å få levert en eventuell ny ordre i år. Da får man bare bite tenna sammen og vente til over nyttår, så har man lært til neste desember at jul = god tålmodighet. Endret 20. desember 2013 av Cheesepolice Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Da det er digg med Komplett som har pick-up points... Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Bor dessverre i Nord, hvor det ikke eksisterer pick-up points Får bare være tålmodig og vente til over nyttår. Har ikke noe umiddelbart behov for de nye delene, men er kjipt at det blir utsatt på denne måten. Lenke til kommentar
tingo Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Edit: Nydelig. Tollpost har begrenset drift i romjula, noe som betyr at jeg ikke har sjans til å få levert en eventuell ny ordre i år. Da får man bare bite tenna sammen og vente til over nyttår, så har man lært til neste desember at jul = god tålmodighet. Til neste år? Burde du ikke ha lært det i fjor, eller året før? Lenke til kommentar
Unlikely Skrevet 21. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2013 Til neste år? Burde du ikke ha lært det i fjor, eller året før? Aldri bestilt ting i juletider før, så nei? Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Posten er også mye treigere i julen, lang frakttid opp hit, så bestill julegaver til deg selv i november. Og skal de sendes til noen andre, gjerne tidlig i november. Så har du tid til å pakke dem inn også. Endret 21. desember 2013 av tommyb Lenke til kommentar
MisterIT Skrevet 2. januar 2014 Del Skrevet 2. januar 2014 sitter selv og venter på en del utstyr fra dustin. Bestilte i forrige helg (29/12) og hadde håpt at den skulle komme til mandagen 06/01, men orderen er kjedelig nok urørt. Virker som om at det er kø hos dustin eller sykmeldte arbeidere da kundeservice ikke heller svarer på e-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå