Chibinello Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Noen som vet om et Nordisk tenkeyless mekanisk tastatur med Cherry MX Red brytere og blå LED lys? Jeg vet det er veldig spesifikt, det er derfor det er så vanskelig å finne, bare lurte på om noen andre har/vet om et Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Corsair K70 Silver Review Har den svarte med røde LED selv å er veldig fornøyd! Bråket litt mer enn forventet, men bortsett fra det er det perfekt Lenke til kommentar
johanf Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Corsair K70 Silver Review Har den svarte med røde LED selv å er veldig fornøyd! Bråket litt mer enn forventet, men bortsett fra det er det perfekt Ja. Det der var vel ikke mye tenkeyless. Lenke til kommentar
KingCharming Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ja. Det der var vel ikke mye tenkeyless. 3/4, close enough. Lenke til kommentar
jonny Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 (endret) Veit ikke om noen slike tastatur, men har sett Ducky Shine 2/3 TKL med US-layout, Cherry MX Red og blå belysning på nettet. Kanskje en idé å sende en mail til Ducky? Ellers får du Ducky Shine 3 med blå belysning og brune brytere her: http://www.spillsjappa.no/ducky-shine-tkl-3-mx-brown-blue-led Endret 21. desember 2013 av jonny Lenke til kommentar
Weeb91 Skrevet 26. desember 2013 Del Skrevet 26. desember 2013 (endret) Hva med dette? Corsair Vengeance K65 Compact Mekanisk Cherry MX red Kompakt -Er vel ikke bakgrunnsbelyst. Hardware.no review Endret 26. desember 2013 av Weeb91 Lenke til kommentar
Chibinello Skrevet 28. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2013 (endret) Veit ikke om noen slike tastatur, men har sett Ducky Shine 2/3 TKL med US-layout, Cherry MX Red og blå belysning på nettet. Kanskje en idé å sende en mail til Ducky? Jeg skal sende en mail og spørre om ikke jeg kan kjøpe den der i tillegg til et par norske tasthetter som jeg kan bytte ut med. Selve lyset er jo ikke i tasthettene uansett slik jeg forstår det Endret 28. desember 2013 av Chibinello Lenke til kommentar
johanf Skrevet 28. desember 2013 Del Skrevet 28. desember 2013 Tastelayouten er forskjellig fra US til EU/nordic standard. Da mener jeg hvor mange brytere du har og hvor de står. Nordiske tastaturer har en større ENTER-tast enn US, og da blir det uansett ikke helt rett selv om du bytter tastehetter på et US-tastatur. Lenke til kommentar
xtyfoonx Skrevet 10. januar 2014 Del Skrevet 10. januar 2014 http://www.hardware.no/artikler/brukte-15-em-maneder-em-pa-a-fa-lys-i-spilltastene/155830 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå