AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Har kjent jenta i ei god stund, og har "gått ut" med henne i rundt 3mnd. Jeg lurer litt på hva jeg evt. kan kjøpe som julegave? Hun er i 20åra, og jeg tenker bare å kjøpe noe lite og enkelt som ikke er veldig dyrt. Bare noe som sier at jeg er glad i henne, uten at det tar hele forholdet til et nytt nivå. Hva kan være akseptabelt? Tror ikke hun kjøper noe til meg, så er viktig at det ikke blir for mye, om dere skjønner. Så lurer jeg også litt på hva jeg kan finne på som "date" ikveld. Hun har ikke tid før ganske sent, så kino, middag og lignende er ikke mulig. Kan se film på sofaen, så klart. Men noe hakket mer interessant hadde vært greit! Forslag? Anonymous poster hash: b0d6f...7c1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Sen romantisk middag hjemme hos en av dere, f.eks hos deg? Ellers er det ikke så dumt med film heller da. Hva med et søtt smykke i gave? Trenger ikke å være så veldig dyrt det. Litt vanskelig å foreslå når man ikke vet noe mer enn alder og kjønn. Er litt for sent om du skulle bestilt fra utlandet også. Er hun fan av noe? Kunne kjøpt noe som har det som tema i så fall. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Smykke blir litt for mye gave, om det gir mening. Skal bare være en liten ting, for å vise at jeg er glad i henne. Tror jeg må finne noe selv, blir nok vanskelig om man ikke kjenner henne ja Men til ikveld, hva om jeg inviterer på- eller tar med -ei flaske vin. Og bare prater? Selv om jeg er litt redd for at praten skal dø ut, må være mitt verste mareritt, ikke at det har skjedd enda men. Noen som evt. har noen spørsmål jeg kan stille, som redder meg litt om jeg skulle gå tom for ting å snakke om? Gjerne ting som gjør at hun må snakke om seg selv, så kan jeg heller spørre og det hun forteller. Ønsker ikke å bare øse på med spørsmål, blir for mye intervju. Hva kan jeg evt. ta med som snacks til vinen? Anonymous poster hash: 3020c...1a5 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Vin er fint. Hva med potetgull eller noe? Ost og kjeks? Kan prate om henne, vise interesse. Se hva som dukker opp og stille følgespørsmål. Er jul snart, går an å prate om tradisjoner etc. Hva med et armbånd fra glitter f.eks? Lenke til kommentar
Lykke-lita Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) Eller om det skal være veldig lite, hva med å pakke inn yndlingsgodteriet hennes? hehe Enig i at vin høres fint ut, går jo an å skru på en film/tv dersom praten skulle dø litt ut Åja, i kveld.. Da ble det litt sent, jaja Endret 20. desember 2013 av Lykke-lita Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå