Suv3r1 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei,Er Silver Power SP-S650 650W PSU bra nok til å kjøre MSI GTX 670 PE og Zotac GTX 670 AMP! i SLI?På forhånd takk. Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Det kommer jo litt an på hvor mye annet som skal mates. Tilsammen bruker vel de to kortene max 350W, så i teorien burde det gå med 650W hvis du ikke har ekstremt mye disker etc. Men det poweret er vel ikke det aller beste, heller. Lenke til kommentar
Jonassl Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Ja det går fint jeg hadde selv 2 wf3 gtx 670 og en i5 3570k @4.6 som ikke brukte mer enn 500 watt maks fra veggen Lenke til kommentar
Suv3r1 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Det kommer jo litt an på hvor mye annet som skal mates. Tilsammen bruker vel de to kortene max 350W, så i teorien burde det gå med 650W hvis du ikke har ekstremt mye disker etc. Men det poweret er vel ikke det aller beste, heller. Innmaten er: i7 3770K (overklokket), viftestyring til 6 120mm vifter, 2 SSD, 2 HDD, 4x4GB minne, MSI Z77 MPower. Hva er risikoen dersom man setter inn et skjermkort til og PCen, og PCen bruker mer watt en det PSUen takler? Dersom 650W ikke er godt nok, har dere noen anbefalinger til ny Strømforsyning? Gjerne modulær og stille men også så billig som mulig. Er denne et godt alternativ? Lenke til kommentar
SilverShaded Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Hvis det ikke holder, vil du få shutdown. Som sagt ; det burde holde, er mer opptatt av kvaliteten på den strømforsyningen du har...hvor gammel er den ? De degraderer en del over tid.. Og strømforsyning er noe som det ikke lønner seg å spare penger på. Bedre å kjøpe 100W mindre men gå opp på kvalitetetn (gold eller platinum). Det er ihvertfall sånn jeg ser på det... Lenke til kommentar
Suv3r1 Skrevet 22. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2013 Okei, da kan jeg jo bare vente til jeg har prøvd 2 skjermkort, før jeg begynner å vurdere å kjøpe ny PSU. Den jeg har er ca 8 mnd gammel.Takk for hjelpen forresten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå