Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Har ikke kommet over exen etter 4 år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hm. Ja, beklager, jeg kan kanskje virke litt krass og konfronterende med ordene mine.

For hva jeg sier, er jo enkelt for meg å si. Jeg er jo ikke i TS sine sko.

Men jeg mener jo ikke nødvendigvis noe vondt med ordene mine likevel, selv om slik jeg formulerer meg åpner for muligheten til det å være det. Og så kan en jo velge selv hva en ønsker å ligge i det da. Og å lese det en ønsker å lese, som mange ofte gjør. Selv mener jeg ikke så meget med det hvert fall.

Så jeg skal heller være hyggelig fremover da. :)

Endret av KleinStein
Lenke til kommentar

Føler med deg. Det er fem år siden jeg ble single. Tretten år sammen og tre barn. På en måte heldig i forhold til deg da, jeg kom over sorgen og savnet etter ett par år. Men... Jeg er blit fulstendig kald mtp ny dame/forhold. Er sprek og helt i orden, men orker bare ikke engan tanken på one nights en gang. Har ikke manglet på tilbud, men som psykologen min sier så er jeg skrudd helt av. Dette pga de enorme tillits bruddet jeg ble utsatt for. Det hun brøt sundt blir veldig mye å forklare, så det lar jeg være. Håper ting ordner seg.

Lenke til kommentar

Mhm. Det er ofte svært mange måter å gjøre ting på.

Og hvis du noen gang føler for å klage på meg igjen, så kan du heller sende meg en PM.

Var bare en kommentar og ikke ment som noen klage, men jeg ser at det kan ha bli tatt slik og tar selvkritikk på det. Kan sende en pm en annen gang :)

Tilgitt? :)

Edit: skriveleif

Endret av Tvillingsjel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mhm. Det er ofte svært mange måter å gjøre ting på.

Og hvis du noen gang føler for å klage på meg igjen, så kan du heller sende meg en PM.

Var bare en kommentar og ikke ment som noen klage, men jeg ser at det kan ha bli tatt slik og tar selvkritikk på det. Kan sende en pm en annen gang :)

Tilgitt? :)

Edit: skriveleif

Nei.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei.

Neivel. Man kan vel ikke alltid like alle. Om du har noe mer å si her så foreslår jeg at vi tar det på pm og slutter å kuppe denne tråden. Vi holder oss ikke til tema.

Jau. Og det har egentlig vært poenget mitt hele tiden. Jeg fortsetter nå, men dette blir min siste post, fordi det er jo litt unødvendig av oss å kuppe hele tråden på denne måten. Og det er sant at man ikke kan like alle og den slags, uten at det må involvere deg nødvendigvis, men noen ting er jo gjerne kjempe kjempemye hyggeligere å ta på PM i stedet tenker jeg da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...