AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei, for 4 år siden ble jeg sammen med en herlig jente. Forholdet fungerte greit mens det varte men så skjærte det seg. Slettet hun fra facebook dagen det ble slutt og siden det har vi ikke vært venner på face. Vi brøt også kontakten umiddelbart. For 2 år siden prøvde hun å få kontakt med meg igjen, jeg var ikke interresert på den tiden dum som jeg var, så jeg bare overså henne. Vi bor i en liten bygd så jeg ser henne ofte og det gjør like vondt hver gang. Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan komme meg over henne? Tenker på henne konstant og det vil jeg ikke lenger. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Virker som du klandrer deg selv litt vel mye, fra tid til annen så fungerer ikke slikt og da må du bare finne ting du liker å gjøre. Siden det er en liten bygd er det noke mange fellesvenner og slikt så støter jo på hverandre. Bare prøv å få tankene over på andre damer :-) Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Vil tro det er bedre å bare holde kontakt med henne siden dere bor i en liten bygd. Klarer dere å snakke normalt sammen er det en bedre situasjon enn kleine møter i hytt og pine. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Hva med å faktisk prøve på nytt? Anonymous poster hash: a4685...d31 1 Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er hun interessert? Kan grunnen til at du ikke har gått videre være at du undertrykket følelsene i stedet for å bearbeide dem? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Er hun interessert? Kan grunnen til at du ikke har gått videre være at du undertrykket følelsene i stedet for å bearbeide dem? Det kan godt stemme, bruddet kom fort og ut av det blå. Vi hadde det fint og kranglet sjelden men så kom vi i en diskusjon og da endte forholdet. Jeg vet at for ca. 6mnd siden så var hun gira på å prøve på nytt, men da hadde jeg en greie med en annen jente så jeg sa nei selvom jeg egentlig hadde lyst. Men jeg følte at det ikke var riktig mot jenten jeg hadde noe på gang med da. Alt jeg vil er å prøve på nytt, men spesielt i det siste har hun virket veldig fraværende når jeg har møtt på hun. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Finn en rebound. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er det noen som har noen tips hvordan jeg kan komme meg over henne? Tenker på henne konstant og det vil jeg ikke lenger. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Aksepter (det som har skjedd) tilgi (deg selv, henne, eller begge ..) Lær (hva har du lært av dette?) "slipp" (det betyr rett og slett at du slipper ..) Lykke til! Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Takker for mange gode svar. Det jeg også tror er grunnen til at jeg ikke har gitt slipp på henne enda er fordi jeg vet at hun har hatt følelser for meg ganske lenge, og det er noe inni meg som håper at hun fortsatt har det. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Lenke til kommentar
Superbia Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 RING NÅ! ring henne med en gang! spør om du kan få møte henne, og bare slipp det løs! Lenke til kommentar
TheHawk Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 En ex, er en ex som regel av en god grunn. Enten positiv eller negativ. Ved mindre ting er snudd på hodet eller mye har forandret seg den siste tiden bør du vurdere dine valg videre nøye. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 21. desember 2013 Del Skrevet 21. desember 2013 Om du ikke får fred før su har gjort det, så prat med henne. Finn ut om dere skal prøve igjen. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 22. desember 2013 Del Skrevet 22. desember 2013 Tror jeg må støtte Tvillingsjel over her, virker som det trengs en eller annen form for samtale, dere imellom. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2014 Ts her. Takk for rådene deres, jeg tok kontakt og hun likte fortsatt meg. Vi holdt på siden juleferien men så klarte jeg å fucke det opp. Jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv nå, kommer aldri til å komme over henne. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 18. januar 2014 Del Skrevet 18. januar 2014 Hvordan fucka du opp når du ville dette så innmari? Nå er det en gang slik at jenter er enkle klisjèskapninger. Hva med å gunne på med blomsterbukkett og håndskrevet brev? Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. januar 2014 Del Skrevet 19. januar 2014 jeg spør som ciklide: hva gjorde du for å fucke det opp? Kan det fikses? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg vet egentlig ikke. Har prøvd å få hun til å ombestemme seg men jeg vil heller ikke mase på henne. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 Sååå du har ikke fucka opp noe, hun var bare usikker på om hun virkelig ville prøve igjen? Lenke til kommentar
KleinStein Skrevet 20. januar 2014 Del Skrevet 20. januar 2014 (endret) Haha. Du vet faktisk ikke hva du gjorde, som kan ha ødelagt all fremtid for forholdet deres? Kan det være så mye da, som ikke er forståelig..? Og du forstår fortsatt ikke at du bare ødelegger livskvaliteten med ditt nærvær, uavhengig av hvordan intensjoner eller ønsker du besitter nå i ettertid? Du tror kanskje det hjelper, å mase mer og prøve å manipulere enda mer? Helt ærlig, eneste muligheten du har nå er å fjerne deg selv fra hele situasjonen og la henne savne deg, hvis du ønsker at hun i det hele tatt skal klare å vurdere om hun vil ta deg tilbake eller ei. Maser du bare ytterligere, vil jo henne bare bli ytterligere mer lei, av deg. Og jo mer du plager henne, jo mer ødelegger du for deg selv. Edit; Samt det vil bli enklere for deg å komme deg over henne hvis du distanserer deg fra henne, hvis det skulle vise seg at hun ikke ønsker å ta deg tilbake. Endret 20. januar 2014 av KleinStein Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. januar 2014 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2014 Jeg vet hvorfor, men for å holde på anonymiteten min så velger jeg å ikke si det. Det var ikke noe alvorlig jeg gjorde men damen er litt sær og det likte henne ikke så da synes henne det var best å avsutte det nå. Jeg tok kontakt med hun dagen hun sa det og jeg har ikke snakket med hun etter det, så jeg maser ikke i det hele tatt. Jeg manipulerte heller aldri. Anonymous poster hash: 8abcb...aed Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå