Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Skal forlate min trofaste Macbook gjennom 5+ år for en laptop med bedre specs til en billigere penge. De to maskinene jeg har valgt ut er: Sony Vaio Flip 15 Liker muligheten å kunne gjøre den om til et "nettbrett" eller Dell XPS 15 (9530 - late 2013) Minner mye om Macbooken samt den har en firekjerners cpu mot Sonys to kjerners 4500U og bedre dedikert skjermkort(750m mot sonys 730m) Dell har også 1-3 år premiumstøtte, hjemmestøtte neste dag om det skulle være noe galt med datamaskinen Hovedkriteriene er at den skal: - holde de neste fem årene - gjøre mye samtidig(se tunge HD videoer, har mange tabs oppe i firefox, høre på musikk etc) Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Du vil ikke vurdere en ny MacBook Pro? MBPr 13 gir faktisk ganske mye for pengene, i forhold til konkurrentene. Hvis du har lyst til å prøve noe annet eller har lyst på en litt kraftigere maskin kan du gå for N550JV. Den har ikke SSD, skjermen og batterilevetiden er også en god del dårligere, men den er til gjengjeld både billigere og kraftigere. Har selv god erfaring med ASUS' sine maskiner. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jobber du for Apple? Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Jobber for Apple faktisk. Kan man ikke anbefale andre en maskin laget av Apple uten at folk kommer med ekstremt useriøse poster? Bare for å få sagt det så har jeg aldri hatt en Mac (dog har jeg prøvd flere), men det er ikke til å skyve under en stol at MacBook Pro 13 Retina er en herlig maskin, MacBook Pro 15 Retina og MacBook Air derimot er heller dårlige maskiner. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Glem Dell og glem Sony. Finn deg en ASUS eller HP Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Sony er best da Birger noob. Kvalitet. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Enig i at VAIO-maskinene til Sony er ganske bra. Er 3 VAIO-maskiner i huset her, alle fungerer fint. Har generelt fått inntrykk av at folk har lite problemer med maskinene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå