Albert Andersson Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 På sterke vinger ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nærbilde I flukt I superduperlys. God skarphet som gir godt med detaljer, men jeg skulle gjerne sett litt mer luft til høyre foran måka. Roar Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Flott Albert ..du er flink til slike bilder..litt mer luft foran som Roar sier kunne vært fint.. Hilsen Tove Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Nærbilde I flukt I superduperlys. God skarphet som gir godt med detaljer, men jeg skulle gjerne sett litt mer luft til høyre foran måka. Roar Hei, Roar. Takk for hyggelig og saklig kommentar, - jeg skal forsøke å få innprentet at det kanskje ikke er så dumt med litt mer luft rundt fugler i flukt ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Flott Albert ..du er flink til slike bilder..litt mer luft foran som Roar sier kunne vært fint.. Hilsen Tove Hei, Ovidia2. Takk for hyggelig og saklig kommentar fra deg også, Tove ! Når både Roar og du etterlyser litt mer luft rundt fugler i flukt, skjønner jeg at jeg må "ta meg sammen" ! Vennlig hilsen Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg