lion33 Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei jeg er en student og det mange sånne student lån ute der- jeg trenger 8000- og jeg prøver å finne et billig lån- slik at jeg kan betale det tilbake - ville helst betalt 8k igjen men f.eks banker krever rente og + , kan fort bli 14-16 jeg må betale tilbake, men finnes det et der det er 10-12? Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hva er det pengene skal brukes til?Ofte vil det være billigere å få et spesifikt lån eller låneordning dersom det er til ett spesifikt formål, og mange butikker gir bedre renter og rammer enn kredittkort og forbrukslån. Særlig av denne størrelsen der du har en betydelig ekstrarente i form av gebyrer og slikt. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Hva er det pengene skal brukes til? Ofte vil det være billigere å få et spesifikt lån eller låneordning dersom det er til ett spesifikt formål, og mange butikker gir bedre renter og rammer enn kredittkort og forbrukslån. Særlig av denne størrelsen der du har en betydelig ekstrarente i form av gebyrer og slikt. Jeg skal bruke det meste til å betale leia , jeg har deltid jobb- så ville ikke vært noe problem om jeg måtte betale 200-300 mnd Lenke til kommentar
Brobi Wan Kenobi Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Når du låner penger til husleie graver du deg som regel et hull det kan være vanskelig å komme ut av. Med mindre du da nettopp landet jobben og ikke har fått lønn ennå. Hvis du tar et forbrukslån (tror 10.000 er minimum de fleste steder), så er renten avhengig av betalingssikkerhet. Hvor lenge du har jobbet osv. Du kan få alt mellom 10-23%, pluss gebyrer. Lenke til kommentar