zetlitz Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Jeg har en iPhone 4 som akkurat har blitt oppdatert til iOS7. Under oppsettet valgte jeg å slå på FaceTime, men siden kontantkortet som står i den er tomt, så får jeg 40-50 tekstmeldinger på telefonen med beskjed om at saldoen er for lav for å sende meldingen. Jeg tenkte da at dette ville stoppe om jeg slo av FaceTime, men så enkelt var det ikke, da meldingene fortsetter å komme. Er det noen som vet hvordan jeg kan få stoppet disse? Jeg har også en iPhone 4S som ble oppdatert for noen uker siden, med siste verssjon av iOS. Jeg innbiller meg at denne fungerte som normalt i starten, men det kan godt være at problemene kom umiddelbart. Det er ikke en telefon som er i bruk, og jeg husker derfor ikke når det startet. Problemet med denne er at den er fullstendig død. Ingen tegn til liv, før jeg plugger i laderen. Om jeg lader via PC så kommer Apple-logoen frem, vises i noen sekunder, før den forsvinner. Deretter går det noen sekunder, så kommer den frem igjen. Slik går det i evigheter, uten at det skjer noe mere. Om jeg plugger laderen i veggen så kommer først Apple-logoen opp, og etter noen sekunder så kommer jeg inn på telefonen. Jeg får da beskjed om at batteriet er fulladet, men med en gang jeg tar ut laderen så er telefonen like død igjen. Er det noen som har noen gode forslag å komme med? Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 iPhone 4: fyll på kontantkortet. iPhone 4s: lever til reparasjon, defekt batteri. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå