VargAamo Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Sjekk hva som skjuler seg bak kalenderluken:Konkurranse: Julekalender 2013 – luke 20 Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Er det en feil i spørsmål 1? Skal "vant" være erstattet med "nominert"? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nei, hvorfor det? Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Nei, hvorfor det? Jeg skal ikke komme med noen spoiler, men imo finner jeg ikke det rette svaralternativet til den første oppgaven. Lenke til kommentar
VargAamo Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Nei, hvorfor det? Jeg skal ikke komme med noen spoiler, men imo finner jeg ikke det rette svaralternativet til den første oppgaven. Hei! Spørsmålet er hvor mange de vant, og svaret finnes i artikkelen vi skrev i september om utdelingen Lenke til kommentar
Polarbastard Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei! Spørsmålet er hvor mange de vant, og svaret finnes i artikkelen vi skrev i september om utdelingen Jupp, skjønner da det... Men... House of Cards ble nominert til 9 kategorier og vant 1 Emmy Award (noe som ikke fins som alternativ). De vant derimot 2 priser på Creative Arts Emmy noen dager senere (og jeg gjetter at da skal svaret være 3 stk.. ;-) Lenke til kommentar
manoqueen Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Hei! Spørsmålet er hvor mange de vant, og svaret finnes i artikkelen vi skrev i september om utdelingen Jupp, skjønner da det...Men... House of Cards ble nominert til 9 kategorier og vant 1 Emmy Award (noe som ikke fins som alternativ). De vant derimot 2 priser på Creative Arts Emmy noen dager senere (og jeg gjetter at da skal svaret være 3 stk.. ;-) Er dette ikke en spoiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå