the_ruthless Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor dårlige kan driverne bli? De funker da vel nogenlunde, tror dere ikke..? (Har ingen erfaringer med dårlige skjermkort-drivere.) Lenke til kommentar
Da_Assassin Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Hvor dårlige kan driverne bli? De funker da vel nogenlunde, tror dere ikke..? (Har ingen erfaringer med dårlige skjermkort-drivere.) jeg har forsovidt ikke opplevd dårlige drivere, men jeg har opplevd bortimot 100% ytleses forbedring med nye drivere... det var da jeg hadde Nvidia's Riva TNT2pro brikkesett på skjermkortet :-D det var tider det... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 jeg tror korta sparker godt i fra men lurer på hvor de koster. 2 GPU-er blir jo sikkert en del dyrere å produsere Vi får vente å se. Noen som vet når det blir lansert/papirlansert? Konkuranse liker vi Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 7. oktober 2003 Del Skrevet 7. oktober 2003 Det jeg håper aller mest på er at de ikke bæsjer i samme buksen som de gjorde når "de" slapp Xabre (for det er jo nogenlunde samme folka etter det jeg forstår) nemlig det faktum at de overpriset den nokså stygt. Men jeg er spent- Er Club3d forresten det somme som Connect3d? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå