densjenertetypen Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Hei jeg oppdaget i dag at en jente fra klassen min hadde skrevet fest hos meg i morgen, ta med sprit og jeg lurer da på hvordan jeg skal svare henne. jeg har en følelse at dette er tull siden hun pleier noen ganer og tulle med meg om sånne ting. jeg kjenner hen ikke så godt vi har bare gått i samme klasse i noen måneder. Tusen takk for alle svarene og er den feil postet så beklager jeg det men jeg fant ikke noe annet sted der jeg syntes det passet og poste dette. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Noen har invitert at det er fest hos deg? Hvor du bor? Lenke til kommentar
densjenertetypen Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 ops så en feil hun sa at det er fest hos henne og jeg bor utafor Oslo Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Skrev hun det til deg? hva gjør at du tror det er tull? Kunne du tenke deg å gå på fest? Hva ønsker du å si til henne? Lenke til kommentar
densjenertetypen Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 jeg bare spurte henne rett ut og hun sa at det bare var tull. Lenke til kommentar
Tvillingsjel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Høres ut som du fant ut hvordan du skulle prate med henne selv Det var da også noe å tulle med. Ser ikke helt humoren i det. Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Fest hos deg i morgen! Ta med sprit! Pleier å si det til folk jeg også. Funker hver gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå