mk1 black limited Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Har fått lastet ned app'en på iPad, men får ikke kontakt med min Xbox One. Noen som vet hvorfor? Bruker samme MS-konto på SmartGlass og på Xbox. Lenke til kommentar
mk1 black limited Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 F*ck...lurt å laste ned riktig app, ikke den til Xbox 360... Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk du det til å fungere? Har samme problemet, og finner kun xbox one appen på amerikansk AppStore hvor jeg heller ikke får lastet ned fra. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk du det til å fungere? Har samme problemet, og finner kun xbox one appen på amerikansk AppStore hvor jeg heller ikke får lastet ned fra. Det er fra amerikansk appstore du må laste ned fra. Er jo bare å lage en US account.. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 24. desember 2013 Del Skrevet 24. desember 2013 Fikk du det til å fungere? Har samme problemet, og finner kun xbox one appen på amerikansk AppStore hvor jeg heller ikke får lastet ned fra. Skaff deg US Account, last ned og bytt konto igjen etterpå. Null stress og funker som en drøm. Lenke til kommentar
Madridista1212 Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 hva er smartglass? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 25. desember 2013 Del Skrevet 25. desember 2013 Google.com En app hvor man kan styre konsollen fra etc. Lenke til kommentar
Jazzbob Skrevet 11. januar 2014 Del Skrevet 11. januar 2014 Ipaden min bytter meg stadig tilbake til norsk AppStore når jeg prøver å laste ned med amerikansk AppStore. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå