Delvis Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Logget meg inn på en Vistamaskin der jeg ikke har vært logget på her med på lange tider. Og da spretter det opp forkjellige reklamesider og legger seg en meny på høyre side (se bildet) Når jeg åpner en tråd, kommer det av og til noen reklamesider med spørreundersøkelser og sånt. Mulig jeg var borti noe. men det skjer altså kun her på Hardware, ingen andre steder. Er det noe som hører til her? Kan jo ikke tenke meg det. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Lukter malware lang vei! Lenke til kommentar
aklla Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Avinstaller programmet Conduit, Scan pc`n din for virus og malware. Mulig det er noe annet, men er en god del som har hatt akkurat samme sidebaren... Endret 19. desember 2013 av aklla Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Her er det mest sannsynlig at du har fått installert en malware-addon i nettleseren din. Sjekk under utvidelser om det er noe der som ikke hører hjemme. Ta gjerne en screenshot av det så kan jeg ta en titt. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Malware ser dette ut som. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 19. desember 2013 Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 Logget meg inn på en Vistamaskin der jeg ikke har vært logget på her med på lange tider. Og da spretter det opp forkjellige reklamesider og legger seg en meny på høyre side (se bildet) Hei, dette er ikke noe som vi har lagt inn. Jeg vil anbefale deg å undersøke nettlesertilleggene dine og forsøke deaktivere nettlesertilleggene en etter en for å se om en av dem skaper problemet. Se lignende tråder som har dukket opp tidligere, hvor årsaken har vært malware/virus/suspekte nettlesertillegg: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1556023 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1551497 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) Ok takk, jeg skal prøve alle de rådene. Bilde av utvidelsene. Den Adblock tror jeg ikke har virket her på Vista i det hele tatt. Edit: Tror jeg fant det ut. Det var den "outobox". Har fjernet det og nå ble det borte. Endret 19. desember 2013 av Delvis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå