Sverre26 Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 jeg trenger å endre viftehastigheten på laptopen siden den pleier å bli veldig varm når jeg spiller. hvordan gjør jeg det? og jeg tror at viften aldri går 100% siden jeg såvidt kan høre den mens jeg spiller.her er det jeg får i speedfan: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Er maskinen over et halvt år? Isåfall kan det hjelpe å rense den for støv. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 (endret) den er fra november 2012 men det er en laptop så hvordan renser man de? (vet bare hvordan man gjør på stasjonære) Endret 19. desember 2013 av Sverre26 Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 nå viser den at cpu temp er på 0 grader men de andre er fortsatt på ca det samme Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 19. desember 2013 Del Skrevet 19. desember 2013 Du kan jo gå i Bios og se hva viftene står på der. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 19. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 19. desember 2013 Du kan jo gå i Bios og se hva viftene står på der.Var inne i bios men jeg fant ikke noe der Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Ta å sku opp maskinen også blåser du viften ren med trykkluft. Skift gjerne kjølepasta hvis dette trengs. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Ta å sku opp maskinen også blåser du viften ren med trykkluft. Skift gjerne kjølepasta hvis dette trengs. er det ikke best å prøve å støvsuge først? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Du trenger ikke trykkluft heller. Bare finn ut hvordan du tar fra hverandre maskinen og ta ut støvet med fingrene/tannpirker/q-tips. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 er det ikke best å prøve å støvsuge først? IKKE. Fordi Støvsuger = statisk og det dreper datamaskinen, kort sagt. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 IKKE. Fordi Støvsuger = statisk og det dreper datamaskinen, kort sagt. aldri ødelagt noe for meg Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 Støvet pleier å samle seg i en hard klump mellom selve vifta og metallribbene. En støvsuger vil ikke ha innvirkning på dette i det hele tatt. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 aldri ødelagt noe for meg Jeg har aldri blitt ranet selv om jeg har lagt igjen nøklene og lommeboka heller. Men det betyr ikke at det er lurt å gjøre det. Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 går det an å instalere en ekstra vifte utenpå som blåser kald luft til pcen? Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 (endret) aldri ødelagt noe for meg Dette er masse omtalt her i forumet! Støvsuging har en tendens (for overivrige spillere til å gjøre så god jobb at) til å ødelegge viften og omkring-liggende komponenter. Dette fordi støvsugeren klarer å "windmille" viften til så stor hastighet at den eksploderer av egen sentifugalkraft. Og hvis du ikke har fått ødelagt noe ennå, så taler statistikken deg imot!! Og hvis du vil ramponere maskinen kan du ta en negleklipper og fjerne gitterene rundt omkring sånn at de ikke står der og forhindrer luftstrømmene. (Og føder hybelkaninbarn.... ) Endret 20. desember 2013 av sveinsel 1 Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Dette er masse omtalt her i forumet! Støvsuging har en tendens (for overivrige spillere til å gjøre så god jobb at) til å ødelegge viften og omkring-liggende komponenter. Dette fordi støvsugeren klarer å "windmille" viften til så stor hastighet at den eksploderer av egen sentifugalkraft. Og hvis du ikke har fått ødelagt noe ennå, så taler statistikken deg imot!! jeg pleier altid å holde en finger på viften så den ikke snurrer runds Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 jeg pleier altid å holde en finger på viften så den ikke snurrer runds Mist nå ikke avtrekkerfingeren, for da får du problem med Bf4 vet du God Jul!! Lenke til kommentar
Sverre26 Skrevet 20. desember 2013 Forfatter Del Skrevet 20. desember 2013 Mist nå ikke avtrekkerfingeren, for da får du problem med Bf4 vet du God Jul!! god jul til deg og, det virket bra å sette en annen vifte til å blåse på pcen Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. desember 2013 Del Skrevet 20. desember 2013 er det ikke best å prøve å støvsuge først? Kan godt gjøre det også, men ikke la viften gå rundt når du gjør det. Hold på viften. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå